فعالیت فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان امیدیه در بحران کروناویروس همچنان ادامه دارد

امیدیه (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه از تلاش مستمر گروهی و خیّرانه فرهنگیان و دانش آموزان با کمک موسسه خیّریه نیکوکاران در تولید کارگاه لوازم بیمارستانی در محل هنرستان شهید قاسم سلیمانی این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان امیدیه در بحران کروناویروس همچنان ادامه دارد

احمدرضا کرایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در پاسخ به سوال خبرنگار پانا در خصوص هدف از تشکیل کارگاه تهیه لوازم بهداشتی چه بوده است ،عنوان کرد : آموزش و پرورش نیز مانند سایر نهاد ها تمام ظرفیتها و امکانات خود را برای پیشگیری از شیوع این ویروس به کار گرفته و برای این هدف تلاش می کند.

کرایی با اشاره به راه اندازی کارگاه تولیدی لوازم بیمارستانی در هنرستان شهید قاسم سلیمانی گفت : بسیار جای خرسندی است که صحنه های ارزشمندی از ایثار و همدلی جامعه فرهنگیان عزیز را در تمامی عرصه‌های اجتماعی شاهد هستیم و اکنون هم در مسئله بحران بیماری کرونا که تمام سطح جامعه را فرا گرفته و خط مقدم مبارزه با این بیماری پزشکان، پرستاران و پرسنل بیمارستان ها می باشند، اقدام به راه‌اندازی این کارگاه نمودیم.

کرایی با ارایه گزارشی از روند راه اندازی کارگاه ویژه لوازم بیمارستانی که با حضور داوطلبانه معلمان و دانش‌آموزان و خیّرین می باشد ادامه داد :در این کارگاه بیش از ۱۴ چرخ خیاطی ،اتو ،قیچی و پارچه های مورد نیاز تهیه و در اختیار همکاران داوطلب و علاقه‌مندان قرار گرفته و روزانه بنابر درخواست مراکز درمانی بیشتر از هزار ماسک ،شیلد دستکش، گان و ... به صورت رایگان تولید و توزیع می‌شود.

اودر ادامه از همکاری خیّریه نیکوکاران ومدیر این موسسه آقای سبزی والا که دراین اقدام شایسته نفش بسزایی داشت نیز تشکر و قدردانی کرد.

مدیر آموزش و پرورش امیدیه با اشاره به ظرفیت تولید روزانه در این کارگاه توضیح داد : مقدار تولید روزانه به شکل تقریبی (۱۰۰۰ تا ماسک ، ۱۰۰۰ تا دستکش، ۵۰ تا کلاه، ۵۰ تا گان، ۱۰۰تا شیلد،۱۰۰ تا ساق دست و دیگر لوازم... براساس نیاز مراکز درمانی می باشد و علاوه بررفع نیازمندیهای مراکز درمانی مازاد تولیدات مان را در اختیار افراد مستصعف وتحت پوشش بهزیستی بصورت رایگان توزیع می شود.

خبرنگار :نرگس حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار