کلنگ زنی دو آموزشگاه جدید خیرساز در شهرستان امیدیه

امیدیه(پانا)- صبح امروز با حضور معاون مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان و جمعی از مسئولان کلنگ احداث دو مدرسه ۹ کلاسه و ۳ کلاسه خیرساز در شهرستان امیدیه به زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی دو آموزشگاه جدید خیرساز در شهرستان امیدیه

طی مراسمی با حضور معاون مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان فرماندار، بخشدار مرکزی، مجمع خیرین شهرستان، مدیر آموزش و پرورش و کارشناسان این اداره آیین کلنگ زنی احداث دو مدرسه ۹کلاسه و ۳کلاسه خیرساز در شهرستان امیدیه به زمین زده شد.

احمدرضا کرایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در گفت و گو با پانا در این خصوص اظهار کرد: از مهمترین چالش های شهرستان امیدیه در حوزه آموزش و پرورش افزایش جمعیت دانش آموزان و فرسودگی و تخریبی بودن بسیاری از فضاهای فعلی است که باید از هر فرصت و امکانی جهت ایجاد فضای جدید استفاده کرد.

کرایی اضافه کرد: سیاست اصلی مدیریت جلب مشارکت خیرین مدرسه ساز در این امر مهم می باشد و در دو سال گذشته ۴ آموزشگاه بزرگ خیرساز جدید در نقاط محروم منطقه شروع به ساخت کرده است.در ادامه ی همین برنامه با مشارکت دو تن از خیرین مدرسه ساز کار ساخت دو آموزشگاه دیگر نیز آغاز خواهد شد.

او ادامه داد : آموزشگاه ۹ کلاسه ی ابتدایی خیرساز با مشارکت خیر گرانقدر آقای سلیمان محمدرضایی و جهت رفع کمبود فضای آموزشی در مناطق شرکتی در جنب هنرستان شهید اتابک یکی از طرح ها ی امروز بود و همچنین طرح ساخت آموزشگاه ۳ کلاسه روستای محروم صالحک از توابع بخش مرکزی با مشارکت خیر گرانقدر دکتر حمید تقوی کلنگ آن به زمین زده شد.

او در پایان اظهار داشت :عامل پیشرفت آموزش و پرورش هر منطقه به میزان تاثیر گذاری و مشارکت مردم بستگی دارد و این واقعیت با افزایش مشارکت خیرین و مردم شهید پرور امیدیه در امور مختلف آموزش و پرورش بیش از پیش در حال تحقق است و به حول و قوه الهی و مشارکت خیرین و مردم عزیز مشکل فضای آموزشی در شهرستان به شکل بنیادی حل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار