معاون پرورشی آموزش و پرورش قزوین:

کارآموزی دانش آموزان فنی و حرفه ای به سمت تولید آثار فاخر سوق داده شود

قزوین (پانا) - معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت کارآموزی دانش آموزان کارودانش و هنرستان های استان به سمت تولید آثار فاخر فرهنگی و پرورشی سوق داده شود.

کد مطلب: ۱۰۸۹۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کارآموزی دانش آموزان فنی و حرفه ای به سمت تولید آثار فاخر  سوق داده شود

حجت الاسلام علی انصاری در جلسه آموزشی تولید محتوای الکترونیکی که با حضور مدیران کار و دانش و هنرستان ها و روسای ادارات معاونت پرورشی برگزار شد، اظهار کرد: امروزه عصر ارتباطات است و همه ما تحت تأثیر فضای مجازی هستیم؛ بنابراین چه خوب است که ما در این فضا بتوانیم با تولیدات الکترونیکی جریان سازی کنیم و در راستای گسترس تولیدات ارزنده در فضای مجازی گام های اساسی برداریم.

وی با اشاره به تولیدات موشن گرافی، اینفوگرافی، فیلم و هر نوع خلاقیت دیگر، افزود: هنرستان ها و کارودانش های استان قزوین یکی از بزرگ ترین ظرفیت ها برای تسلط بر فضای مجازی هستند؛ پس این ظرفیت بالقوه باید به شکل بالفعل درآید و مدیران مدارس دانش آموزان خود را به سمت تولید آثار فاخر برای انتشار در فضای مجازی سوق دهند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: یکی از اقدامات خوبی که مدیران و دبیران در مدارس کارودانش و هنرستان ها می توانند انجام دهند این است که کارآموزی دانش آموزان به نحوی برنامه ریزی و طراحی شود تا خروجی کارهای آن ها قابلیت انتشار و تأثیرگذاری در فضای مجازی را داشته باشد.

انصاری عنوان کرد: ما استعدادهای بسیار خوبی در مدارس کارودانش و هنرستان های استان قزوین داریم که برخی از این استعدادها هم اکنون شناسایی و به کارگیری شده اند و هم اکنون نیز شاهد کسب عناوین برتر از سوی این دانش آموزان در جشنواره های مختلف هستیم و تعداد دیگری از این عزیزان با وجود داشتن استعداد مغفول مانده اند که ما باید همه این استعدادهای دانش آموزی را به صورت منسجم شناسایی و از ظرفیت آن ها در شبکه شاد به شکل مطلوبی استفاده کنیم.

گفتنی است، در این جلسه روسای ادارات و مدیران کارودانش و هنرستان ها به ارائه برخی پیشنهادات پرداختند و در مورد این پیشنهادات تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار