معاون پرورشی آموزش و پرورش قزوین:

مربیان پرورشی، خود را با فناوری های جدید به روز کنند

قزوین (پانا) - معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین بر فراگیری آموزش های جدید در حوزه فناوری از سوی مربیان پرورشی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مربیان پرورشی، خود را با فناوری های جدید به روز کنند

حجت الاسلام علی انصاری در جلسه آموزش تولید محتوای الکترونیکی که با حضور کارشناسان حوزه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امروز فراگیری فناوری های نو یکی از لازمه های زندگی همه ما است و همه مردم تحت تأثیر فناوری های جدید هستند.

وی افزود: بنابراین مربیان پرورشی برای اینکه بتوانند مفاهیم و مضامین حوزه پرورشی را به دانش آموزان انتقال دهند، باید به این فناوری ها تجهیز شده و با نرم افزارهای جدید آشنا شوند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: بهره گیری از فناوری های جدید و شبکه های اجتماعی در دهه اخیر یکی از بهترین راه ها برای تأثیرگذاری در جامعه است و همانطور که مقام معظم رهبری در این رابطه تأکید فرموده اند، ما باید به صورت جهادی در این حوزه ورود پیدا کنیم و با تولید محتوای باکیفیت، در فضای مجازی مشارکت جدی داشته باشیم.

انصاری، ترویج و اشاعه سبک زندگی اسلامی و الگوپذیری از زندگی حضرت امام خمینی(ره) را یک امر مهم و ضروری دانست و گفت: جوانان امروزی کم تر با زندگی و شخصیت حضرت امام خمینی (ره) آشنا هستند و این وظیفه مربیان پرورشی و دست اندرکاران فرهنگی است که با تولید محتوای شاخص بتوانند این مفاهیم را به عناوین مختلف به دانش آموزان انتقال دهند.

گفتنی است، در این برنامه، یزدان جو به ارائه آموزش در حوزه تولید محتوا از طریق اپلیکیشن های مختلف پرداخت و کارشناسان معاونت پرورشی با ساز و کار این اپلیکیشن ها آشنا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار