لونی: مدیران مدارس باید زمینه آرامش دانش آموزان را فراهم آورند

تهران ( پانا ) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4، در جلسه ستاد شاهد، تلاش های مدیران را در امر آموزش در فضای مجازی قابل ستایش خواند.

کد مطلب: ۱۰۸۸۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
لونی: مدیران مدارس باید زمینه آرامش دانش آموزان را فراهم آورند

جلسه ستاد شاهد با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، جهان آرا، رییس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، موذن، رییس بنیاد شهید منطقه چهار، شورای معاونان، مدیران مدارس شاهد و سایر اعضای این ستاد در اندیشکده تحول برگزار شد.

محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، در این نشست ضمن پاسخ به سوالات مدیران مدارس شاهد، پیرامون ثبت نام و سرویس مدارس گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا در امر آموزش های مجازی شرایط طوری رقم خورد که به سمت مدرسه محوری پیش رفتیم و تلاش های مدیران در این امر قابل ستایش است.

وی در خصوص برگزاری امتحانات نهایی بیان کرد: مدیران زمینه آرامش دانش آموزان را فراهم آورند تا امتحانات نهایی را به خوبی پشت سر بگذاریم.

لونی توجه ویژه به آموزش های پایه یازدهم را مهم دانست و افزود: پایه یازدهم اساس سال آینده در امتحانات نهایی و کنکور است.

در این جلسه موذن ضمن قدردانی از زحمات مدیران مدارس شاهد در آموزش های مجازی و برگزاری امتحانات گفت: گرچه این شرایط به نوعی تهدید است؛ اما فرصت های خوبی را فراهم آورد. در این ایام، اولیا متوجه زحمات معلمان در امر تعلیم و تربیت شدند و سختی کار معلمان احساس شد.

وی در خصوص برگزاری یادواره شهدا افزود: این مراسم در فضای مجازی با همکاری مدیران صورت خواهد گرفت.

در ادامه جهان آرا از همکاری مدیران مدارس شاهد در امر آموزش های مجازی و پیگیری مستمر مدیران در این ایام به نیکی یاد کرد و گفت: از تدریس در فضای مجازی می توان نهایت بهره را برد و تجربیات ارزشمندی کسب کرد. ایجاد شبکه شاد اتفاق بزرگی بود که برای همه ما تجربه خوبی را رقم زد.

همچنین روزبهانی، معاون آموزش متوسطه ضمن تاکید بر افزایش کمی و کیفی آموزش در مدارس شاهد گفت: مدارس شاهد در منطقه جایگاه ویژه ای دارند و انتظار می رود در بحث آموزشی و پرورشی شاهد اتفاق های خوبی در این مدارس باشیم. مدارس شاهد الگوی مدارس دیگر هستند. ما نیز برای بهبود کیفیت آموزشی مدارس شاهد را حمایت خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار