تشکیل جلسه پروژه مهر منطقه چهار با حضور مدیرکل شهر تهران

تهران ( پانا ) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در ششمین جلسه شورای ساماندهی، کمبود محسوس فضای آموزشی کافی و تراکم بالای دانش آموز را چالشی بزرگ برشمرد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل جلسه پروژه مهر منطقه چهار با حضور مدیرکل شهر تهران

ششمین جلسه ساماندهی و پروژه مهر سال تحصیلی1400-1399، آموزش و پرورش منطقه چهار با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، ابوالقاسم حدادی، معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل، عدالت آذر، رییس اداره طرح و برنامه و مجتبی ولی پوری، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران، خواجویی، رییس هیئت رسیدگی به تخلفات اداری اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و اعضای شورای ساماندهی آموزش و پرورش منطقه چهار در اندیشکده تحول برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پانا، لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منطقه، یکی از معضلات منطقه را به دلیل گسترگی، تراکم بالای دانش آموز و کمبود فضا بیان کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با همفکری و همکاری مسئولین در اداره کل اتفاقات خوبی را برای جامعه دانش آموزی یکصد و سی هزار نفری منطقه چهار رقم بزنیم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار با تاکید بر اهمیت پروژه مهر و بیان این موضوع که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا مهر متفاوتی خواهیم داشت، تکمیل کرد: تمام تلاشمان این است با همکاری کمیته های پروژه مهر و با همدلی و بهره گیری از خرد جمعی، مهری شکوهمند را آغاز کنیم.

گفتنی است کمیته های پنج گانه پروژه مهر اقدام ها و گزارش عملکرد خود را به مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار