استمرار فعالیت های پرورشی و تربیت بدنی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

تهران ( پانا) - علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار در جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی منطقه، برنامه ریزی، هماهنگی، حمایت و کمک به یکدیگر را راهکار وصول به اهداف از پیش تعیین شده برشمرد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
استمرار فعالیت های پرورشی و تربیت بدنی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی منطقه چهار با حضور علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی و تمامی کارشناسان مسوول و کارشناسان این حوزه در میان تدابیر بهداشتی و رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی در اندیشکده تحول برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پانا، گلشن، با تقدیر از عملکرد مطلوب همکاران حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی، الزام رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در همه احوال و آموزش آن را به دیگران تاکید کرد و گفت: در سایه برنامه ریزی، هماهنگی و حمایت و کمک به یکدیگر وصول به اهداف از پیش تعیین شده را میسر می سازد.

کبری کریمی، کارشناس مسوول تربیت بدنی از جابه جایی در کارشناسی تربیت بدنی و اعمال تغییرهایی در مدیریت مجموعه ورزشی و استخر شهید عراقی خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری شورای تربیت بدنی و انجام امور جاری گفت: تسریع در پرداخت حق الزحمه مربیان مدارس قهرمان اولویت دارد و با توجه به بخشنامه اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، همچنان مجموعه های ورزشی تعطیل است.

فاطمه باقریان، کارشناس مسوول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، که هفته های پر کاری را در مقابله با شیوع ویروس کرونا پشت سر گذاشته است، با تقدیر از کارشناسان سلامت و پیشگیری گفت: پیرو دستورالعمل بهداشتی ابلاغی اداره سلامت اداره کل، با تعامل با گروه های جهادی برای گندزدایی و ضدعفونی حوزه های امتحانات نهایی، پروتکل های بهداشتی اجرایی شده است.

باقریان اضافه کرد: در هفته سلامت جشنواره نوجوان سالم و سفیران سلامت به شکل مجازی برگزار شد و با آغاز فصل امتحانات، تهیه تب سنج و پایش دمای بدن همکاران و دانش آموزان و بازدید از حوزه های امتحانی به منظور نظارت بر حسن اجرای اصول بهداشتی با حضور مدیر منطقه به صورت روزانه صورت می پذیرد.

محبوبه سادات نقوی، کارشناس مسوول فرهنگی و هنری و مسوول ساماندهی نیروهای معاونت پرورشی منطقه چهار با ارائه گزارشی از آمار بازنشستگان، به برگزاری مسابفات مجازی فرهنگی و هنری دانش آموزان اشاره کرد و گفت: در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری در مرحله منطقه 112 اثر و 877 دانش آموز برگزیده شدند.

در ادامه آزیتا فکور، مدیر سازمان دانش آموزی و کارشناس مسوول اردویی و فعالیت های فوق برنامه از تعطیلی اردوها بر اساس دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.

وی افزود: با انتشار ویروس کوید 19 و اعمال محدودیت ها بر تولید محتوای الکترونیکی و کمک خیرخواهانه در تعامل با بسیج دانش آموزی و فرهنگیان متمرکز شدیم که با استعلام و شناسایی و معرفی دانش آموزان نیازمند در طی دو مرحله تهیه و توزیع سبد کالا به ارزش ریالی بالغ بر یکصد و سی و پنج میلیون تومان با کمک خیرین و نیکوکاران در سطح منطقه چهار عملیاتی گردیده است.

مدیر سازمان دانش آموزی منطقه چهار گفت: اخبار مهم منطقه روزانه در خبرگزاری پانای شهر تهران منعکس و منتشر می شود.

عباس رمضانی، کارشناس مسوول اردوگاه پیگیری حقوقی سند، عرضه اموال مزایده ای و اجاره بخشی از اردوگاه شهدای امور تربیتی با توجه به محدودیت های اعتباری دولتی را از اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.

مهدی احمدپور، کارشناس مشاوره تحصیلی و تربیتی، مهمترین ماموریت را تولید و چاپ بی نقص هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم و رفع ابهام و پاسخ به سوالات به بهترین شکل ممکن و در اسرع وقت بیان کرد.

سعید باقری، مسوول کانون فرهنگی و تربیتی ترنم از تولید محتوای الکترونیکی مناسب و مطلوب برای شبکه شاد رونمایی کرد. و با توجه به وضعیت مبهم ساختمان کانون ترنم از فعالیت کانون های اقماری در سایر اماکن موجود خبر داد.

فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسوول قرآن، عترت و نماز با تسلیت ایام وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از برگزاری مسابقات استانی دانش آموزان تا تکمیل اطلاعات سامانه سجاده و ارزیابی عملکرد و پرداخت حق القدم سه ماهه پاییز ائمه جماعات روحانی مطالبی را اظهار کرد.

در پایان گلشن با تقدیر از عملکرد شایسته همکاران،بر پرهیز از اعمال نظر شخصی و نهایت دقت بر اساس اصول در بخش ساماندهی نکاتی را تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار