برگزاری کارگاه و دوره اعتبارسنجی مسئولان سوادآموزی مناطق جنوب آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، در این کارگاه، سیاست کاری آموزش و پرورش استان در حوزه سوادآموزی را گامی دیگر در جهت شناسایی حداکثری بیسوادان حاشیه شهرها و مناطق روستایی و عشایری عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه و دوره اعتبارسنجی مسئولان سوادآموزی مناطق جنوب آذربایجان غربی

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش آذربایجان غربی، دوره بازآموزی کارکنان سوادآموزی مناطق جنوب استان در شهرستان میاندوآب با رعایت پروتکل های بهداشتی به‌مدت ۴روز در محل سالن آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب در حال برگزاری است.

در مراسم افتتاحیه این دوره «علی اکبر صمیمی» معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان به تشریح برنامه های پیش روی حوزه سوادآموزی پرداخت و با اشاره به اهمیت نامگذاری سال ۹۹ به‌عنوان سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری، آموزش و پرورش را رکن و محور اصلی جهش تولید درتمامی عرصه ها دانست.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: با همت مسئولین و حمایت های مادی و معنوی آنها زمینه برنامه ریزی بلندمدت برای جهش تولید در برنامه های آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد.

«صمیمی»، حمایت از تولید ملی، پرهیزاز خرید اجناس خارجی، حمایت از تولیدگنندگان داخلی برای صادرات، جلوگیری از قاچاق و فساد اقتصادی را ار پایه های حمایت از جهش تولید عنوان کرد.

این مقام مسئول فعالیت مراکز یادگیری محلی در زمینه تولید ماسک و لباسهای ایزوله را نمونه بارزی از همراهی نهضت سوادآموزی در عرصه جهش تولید عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود دل سپردن به وعده و وعیدهای کشورهای اروپایی را جفا در حق تولیدات داخلی دانسته و تلاش برای رسیدن به خودکفایی را از نشانه های جهش تولید عنوان کرد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به سیاست های ده گانه اداره کل آموزش و پرورش استان، سیاست کاری آموزش و پرورش استان در حوزه سوادآموزی را گامی دیگر در جهت شناسایی حداکثری بیسوادان حاشیه شهرها و مناطق روستایی و عشایری دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش و جدیت در این برنامه در سال ۹۹ بتوانیم گامی بلند برای ریشه کنی بیسوادی استان برداشته باشیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود هدف از برگزاری این دوره را بالابردن سطح دانش همکاران برای پیشبرد اهداف سوادآموزی عنوان و ابراز امیدواری کرد در طول برگزاری دوره همکاران از تبادل تجارب همدیگر استفاده لازم را ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار