معاون سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

مراکز یادگیری محلی در کنار سوادآموزی، می توانند درآمد زایی کنند

ارومیه (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در کارگاه آموزشی رفتار شناسی مدیران مراکز یادگیری محلی غیردولتی استان گفت: مراکز یادگیری محلی در کنار سوادآموزی، بعنوان کارگاه کوچک می توانند برای افراد اشتغال زایی و درآمد زایی کنند.

کد مطلب: ۹۷۵۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مراکز یادگیری محلی در کنار سوادآموزی، می توانند درآمد زایی کنند

کارگاه آموزشی رفتار شناسی مدیران مراکز یادگیری محلی غیر دولتی استان با حضور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان در محل سالن شماره 2 اداره کل برگزار شد.

«علی اکبر صمیمی» معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان در این کارگاه ضمن توجه جدی مدیران بر سوادآموزی در مراکز یادگیری محلی غیردولتی، بر آموزش مهارت های شغلی و زندگی تاکید کرد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گفت: مراکز یادگیری با آموزش انواع مهارت های اجتماعی بدنبال از بین بردن آسیب های اجتماعی در جامعه هستند.

صمیمی با بیان اینکه مراکز یادگیری در کنار سوادآموزی، بعنوان کارگاه کوچک می توانند برای افراد اشتغال زایی و درآمد زایی می کنند؛ گفت : کشور های بزرگ صنعتی از طریق گسترش این کار گاه ها زمینه توسعه و رشد اقتصادی خود را فراهم کرده اند.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود بر توانمندسازی مدیران اشاره کرد و گفت: مدیران مراکز باید با همت، برنامه، پویایی و برنامه های متنوع مراکز را از حالت رکود خارج کنند.

این مقام مسئول در ادامه ضمن اشاره به نیاز سنجی از سوادآموزان برای آموزش مهارت های شغلی متناسب با مناطق افزود: توجه به موضوع شخصیت سوادآموزان در آموزش مهارت ها مهم است.

در ادامه جلسه مهندس ذکریا محترم موسس شرکت بیلگی سایار به تدریس مباحث مربوط به رفتارشناسی پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار