فرماندار اسلامشهر:

در عمل نشان دهیم مدیر نظام اسلامی هستیم و صندلی مسئولیت را بدون دلیل اشغال نکنیم

اسلامشهر (پانا) - جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان اسلامشهربا حضور فرماندار، معاون هماهنگی امور عمرانی، بخشداران، مسئولین ادارات و اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
در عمل نشان دهیم مدیر نظام اسلامی هستیم و صندلی مسئولیت را بدون دلیل اشغال نکنیم

در این جلسه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی با اشاره به اینکه کشور ما در تمامی زمینه‌ها از قوانین اصلی برخوردار است، اظهار کرد: در موضوع ساخت و ساز غیرمجاز هیچ فردی مسئولیت بر عهده نمی‌گیرد و فقط با افتخار می‌گوییم تخریب کردیم. این تخریب‌ها تبعاتی هم در پی دارد؛ از جمله این‌که فرد و سازنده و خانواده او که امیدوار به این ساخت‌وساز هستند دیدشان نسبت به نظام تغییر می‌کند.

او در ادامه بیان کرد: اگر سازمانها و نهادهای مربوطه به وظایف خود عمل کنند و شناسایی افراد سودجو را پیش از اقدام به ساخت و ساز داشته باشند دیگر نیاز به تخریب کردن نیست.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: زمانی که برای اجرای قانون برنامه نداشته باشیم دچار روزمرگی، نارضایتی عمومی، برخوردار نبودن از امنیت اجتماعی و زیر سوال بردن نظام و خوشحالی دشمنان ایران اسلامی خواهیم شد. ما باید در عمل نشان دهیم مدیر نظام اسلامی هستیم و صندلی مسئولیت را بدون دلیل اشغال نکنیم.

در ادامه جلسه داوود سرمدی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار اسلامشهر در سخنانی با تأکید بر رعایت قانون در ساخت و سازهای شهرستان به مسئولین ادارات و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ نمود تا پایان سال 99 ساخت و سازهای غیر مجاز را تعیین تکلیف کنند و آمار قطع انشعابات آب، برق،گاز و تلفن در سال 98 را به فرمانداری اعلام کنند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار