انجام بیش از ۱۴۰۰ نمونه برداری و آزمون تولیدات مشمول استاندارد در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر کل استاندارد اردبیل از انجام یک هزار و ۴۰۷ نمونه برداری و آزمون تولیدات مشمول استاندارد در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
انجام بیش از ۱۴۰۰ نمونه برداری و آزمون تولیدات مشمول استاندارد در اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد اردبیل، هاشم علایی، مدیرکل استاندارد استان گفت: در سال ۹۸، کارشناسان استاندارد، مطابق وظایف تعریف شده سازمان ملی استاندارد ایران، یک هزار و ۴۰۷ مورد نمونه برداری و آزمون از واحد‌های تولیدی تحت پوشش این اداره کل در استان اردبیل انجام داده‌اند.

او با اشاره به یک هزار و ۴۰۷ مورد نمونه‌برداری و آزمون از محصولات تولیدی، یادآور شد: نسبت به برنامه عملیاتی مصوب سال گذشته شاهد تحقق ۱۰۰ درصدی در این حوزه بوده ایم.

مدیر کل استاندارد استان افزود: بیشترین میزان نمونه برداری و آزمون انجام شده از واحد‌های تولیدی غذایی، کشاورزی و مصالح ساختمانی بوده که با همکاری شرکت‌های بازرسی همکار و کارشناسان این اداره کل انجام گرفته است.

علایی هدف از نمونه برداری و آزمون کالا‌های تولیدی صنایع را انطباق آن‌ها با شرایط و مقررات استاندارد‌های تدوین شده دانست و گفت: در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استاندارد‌های ملی با واحد‌های متخلف مطابق با قانون برخورد می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار