مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

رزمایش کمک مومنانه آرامش بخش دل های مردم است

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد رزمایش مواسات و کمک مومنانه آرامش روانی خاصی را در جامعه ایجاد کرده است.

کد مطلب: ۱۰۷۶۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش کمک مومنانه آرامش بخش دل های مردم است

حسنعلی اصغری صبح امروز در رزمایش مواسات و کمک مومنانه که به همت بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه دو در کانون کوثر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: رزمایش مومنانه یک آرامش خاطر خاصی در بین مردم ایجاد می کند تا آن ها بدانند وقتی در کشور چالش و بحرانی ایجاد می شود، نیروها و گروه هایی هستند که به کمک آن ها می شتابند و همین قوت قلبی برای مردم به حساب می آید.

وی با تأکید بر اینکه در این حوزه وظیفه آموزش و پرورش بیش از سازمان های دیگر است، بیان کرد: آموزش و پرورش با اجرای رزمایش مومنانه نه تنها به کمک افراد آسیب دیده می شتابد بلکه یک کلاس درس بزرگی را در مدارس و مناطق خود پایه ریزی می کند که ترویج فرهنگ همدلی و همراهی بین دانش آموزان از پیامدهای آن است.

اصغری تصریح کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک خرده سیستم در یک سیستم کلان، وظایف خطیری را بر عهده دارد، اما برای دستیابی به اهداف کلان که همانا سعادت و پیروزی است، همه دستگاه های و خرده سیستم ها باید با یکدیگر هماهنگ باشند که خوشبختانه مجموعه آموزش و پرورش استان یک همکاری و تعامل ویژه ای با سایر ارگان ها دارد و این بسیار ارزشمند است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: آموزش و پرورش به عنوان سازمانی پیشرو و پویا، باید تفکر بسیجی و جهادی را در بین دانش آموزان نهادینه کند و رزمایش کمک مومنانه یکی از بهترین کارها در این حوزه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار