با حضور نماینده ولی فقیه در استان اجرا شد؛

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز

تبریز(پانا) - مرحله دوم طرح کمک مومنانه آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی اجرا شد و 400 بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده های دانش اموزان کم بضاعت توزیع شد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه آموزش و پرورش  ناحیه 2 تبریز

سید محمدعلی آل هاشم در رزمایش طرح مومنانه در دبیرستان سمیه ناحیه 2 تبریز سوم خرداد را روز به‌یادماندنی نامید و گفت: عملیات آزادسازی این شهر در 4 مرحله بود و در جریان اشغال خرمشهر مسائل زیادی اتفاق افتاد و آقای بنی صدر که فرمانده کل قوا بودند با خیانت هایی که کردند موجب سقوط خرمشهر شد.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: آنچه در زمان جنگ، جبهه را پشتیبانی می کرد یاری مردم بوده و همدلی که در ایام کرونایی در حال حاضر وجود دارد؛ از آن زمان نشأت گرفته و برخی مواقع پررنگ تر نیز بوده است.
جعفر راستگوی نیز در این مراسم طبق گزارشی اعلام کرد: در رزمایش از عید تا عید ناحیه 2 تبریز، ٨٠٠ بسته معیشتی و بهداشتی نزدیک ٣٠٠ میلیون تومان بین خانواده های دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.
مدیر ناحیه 2 تبریز ادامه داد: 30 عدد گوشی همراه نیز در مرحله اول کمک مومنانه به همراه 400 بسته معیشتی و بهداشتی نیز بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع شد.
وی توضیح داد: این کمک های خیرخواهانه با مشارکت 30 درصدی خیرین و بقیه با کمک فرهنگیان و کارمندان ستادی ناحیه ٢جمع آوری شده است.
راستگوی خبر داد: سومین مدرسه ١٠کلاسه با ٦میلیارد تومن هزینه به‌مناسبت عید فطر کلنگ زنی خواهد شد و دو پروژه دیگر نیز تا مهر کلنگ زنی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار