هاشم برآوردی: ارتباطات نقش حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها دارد

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان، هاشم برآوردی، به مناسبت روز ارتباطات پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
هاشم برآوردی: ارتباطات نقش حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها دارد

به گزارش اداره آموزش و پرورش کرمان، متن پیام به شرح زیر است.

به گفته مقام معظم رهبری، «روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس‌کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می‌گذرد. روابط عمومی‌ها به‌طور هنرمندانه اطلاع‌رسانی کنند تا مردم با جان و دل بپذیرند.»

بدیهی است امروزه ارتباطات نقش حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی نقش خود را در جامعه پررنگ‌تر نماید.

سازمان ها باید اطلاعات موجود را با توسل به شیوه و ابزاری در اختیار مخاطبان و ذینفعان خود قرار دهند که علاوه بر تامین امنیت بتواند هرچه بهتر و بیشتر موجب اعتمادافزایی آن ها شده و در این مسیر پرپیچ و خم بتواند ارتقا و کارآمدی درون سازمانی را نیز در جهت پیشبرد اهداف مهم سازمان سبب شود.

سازمان های پیشرو، روابط عمومی را به عنوان اتاق فکر مدیران و مدیریت افکار عمومی قلمداد می کنند و با در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز مسیر شفافیت و اطلاع رسانی را برای ایشان هموارتر می سازند.

در اهمیت وظیفه و جایگاه روابط عمومی ها همین بس که مولای متقیان علی (ع) در فرمان خود به مالک اشتر، او را به افکار عمومی مردم توجه می دهند و افکار توده مردم را تکیه گاه دین و جامعه اسلامی بر می شمرند.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست‌اندرکاران این عرصه به ویژه همکاران خدوم روابط عمومی سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا و همکاران مجموعه ی روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است شاهد موفقیت روزافزون همه همکاران حوزه روابط عمومی در اعتلای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار