به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات؛

حسینی: روابط عمومی‌ها چشم، گوش و زبان سازمان‌ها برای دیدن، شنیدن و گفتن بهتر هستند

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌‌ و پرورش استثنایی کشور به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: روابط عمومی‌ها چشم، گوش و زبان سازمان‌ها برای دیدن، شنیدن و گفتن بهتر هستند

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش‌‌ و پرورش استثنایی کشور، متن پیام سید جواد حسینی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جان نباشد جز خبر در آزمون/ هر که را افزون خبر جانش فزون

امروزه در عصر حاضر اگرچه نگوییم ارتباطات اولین عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر است، اما به جرأت می توان گفت یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی و شالوده و زیربنای سایرعلوم قرن حاضر است.

سازمان های پیشرو، پیش برنده و تجدید حیات شونده امروزه شیشه ای هستند، مخاطبین این سازمان ها از همه فرآیند های آن مطلع هستند و روابط عمومی ها مهمترین نقش برای اطلاع رسانی و شیشه ای کردن سازمان ها را بر عهده دارند.

روابط عمومی چشم سازمان است برای بهتر دیدن، گوش سازمان است برای بهتر شنیدن و زبان سازمان است برای بهتر گفتن و نورافکنی است که واقعیت های خوب را برجسته کرده و در کنار آن معایب را نیز نشان می دهد

امروزه آموزش و پرورش آن‌طور که باید و شاید با جامعه پیوند پیدا نکرده است؛ پیوندی که همه اضلاع و اجزای جامعه از جمله خانواده، تشکل‌ها و صاحب‌نظران تعلیم و تربیت را با خود درگیر کند و نقش روابط عمومی در برقراری این پیوند بی بدیل است.

اینجانب ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی وارتباطات را به تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی وارتباطات و اصحاب رسانه تبریک می گویم.یکی از اهداف آموزش و پرورش استثنایی اجتماعی شدن این سازمان است و با همین رویکرد بسته تحولی افزایش مشارکت ها نیز تدوین شده است. در این میان دست همه فعالان عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی را برای نیل اهداف آموزش و پرورش استثنایی و اجتماعی شدن این سازمان به گرمی می فشاریم.

آرزوی توفیق همه فعالان عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی بویژه فعالان حوزه آموزش و پرورش را از درگاه خداوند سبحان مسالت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار