تشدید مبارزه با قاچاق کالا و احتکار در اردبیل

اردبیل (پانا) - فرماندار اردبیل اعلام کرد مبارزه با قاچاق کالا و احتکار توسط دستگاه‌های مربوطه تشدید می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۷۳۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تشدید مبارزه با قاچاق کالا و احتکار در اردبیل

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردبیل؛ مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛ بر ضرورت تشدید مبارزه با قاچاق کالا و احتکار توسط دستگاه‌های مربوطه تاکید کرد و گفت: امسال با برنامه ریزی‌های لازم توسط دستگاه‌های مربوط، مقابله با قاچاق کالا با جدیت و تلاش بیشتری دنبال می‌شود.

او اظهار کرد: ضمن نظارت بر فرایند قانونی عرضه کالا توسط دستگاه‌های مسئول لازم است انبار‌های کالا و اقلام برای جلوگیری از قاچاق شناسه دار و مشخصات مربوط رصد شود.

فرماندار اردبیل افزود: نظارت همه‌جانبه بر بهره‌برداری تخصصی از سامانه جامع انبار سبب جلوگیری از فساد می‌شود و در این زمینه دستگاه‌های متولی باید اهتمام ویژه داشته باشند.

امامی یگانه همچنین نظارت همه جانبه در خصوص سامانه جامع انبار و سامانه تجارت را خواستار شد و افزود: دستگاه‌های متولی باید گزارش اقدامات خود را به طور مستمر ارائه کنند.

او به نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی برای مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: همگام با عملکرد سامانه جامع انبار، سازمان صمت نیز با بسته‌های اطلاع رسانی، آگاهی مردم را افزایش دهد.

فرماندار اردبیل همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارشناسان و اصناف و سایر گروه‌های هدف را مفید دانست و گفت: کالا‌های بدون مشخصات و شناسه معتبر نباید مورد استقبال عموم مردم قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار