فرماندار اسلامشهر:

با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی زحمات کادر پزشکی و درمانی را ارج بنهیم

اسلامشهر (پانا) - جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا با حضور فرماندار، معاونین، بخشداران ، رئیس شبکه بهداشت و درمان، روسای ادارات و اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی زحمات کادر پزشکی و درمانی را ارج بنهیم

در این جلسه مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت ایام لیالی قدر با اشاره به منویات رهبری در جلسه ویدئو کنفرانس با هیئت دولت که ازهمکاری خوب تمامی اقشار مردم و بویژه کادرپزشکی و درمانی ابراز رضایت کردند، بیان کرد: در شهرستان اسلامشهر نیز با اجرای مصوبات ستاد کرونای استان و کشور و با همکاری شبکه بهداشت و درمان و تیم پزشکی بیمارستان امام رضا (ع) و همکاری همه مردم، ارگانها و نهادها، ائمه جمعه، جماعات و بسیجیان شیب نزولی خوب بیماران بستری و فوتی کرونا ویروس را شاهد هستیم.

او در ادامه افزود: لیکن از زمانی که بخشی از مشاغل به سمت بازگشایی رفتند و طرح فاصله گذاری اجتماعی با رفت و آمد مردم کمی کمرنگ شد، نگران شیب بیماری در روزهای آینده هستیم و امیدواریم زحمات کادر پزشکی و درمانی ما سخت تر نشود و البته نیاز به کار فرهنگی هم در میان مردم ضرورت دارد.

مرسلپور تصریح کرد: ما مسئولین می‌بایست به عنوان الگوی مردم در راستای اجرایی کردن مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ویروس، اهتمام خاص داشته باشیم و به مردم توصیه کرد به شایعات شبکه های مجازی، تلویزیون‌های بیگانه و اشخاصی که صاحب نظر نیستند توجه نکنند و بدانیم فعلا با این ویروس منحوس باید زندگی کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: در کنار مواد مذکور طرح کمک و همدلی مومنانه و مواسات نیز با تهیه 14000بسته معیشتی و توزیع در میان خانواده های نیازمند اسلامشهر توسط سپاه سید الشهدا (ع)، بسیجیان، خیرین و همه اقشار مردم اجرا شده و ادامه دارد.

فرماندار اسلامشهرتأکید کرد: با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی زحمات کادر پزشکی و درمانی را ارج بنهیم.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار