تاکید فرماندار اسلامشهر بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مدارس

‍ اسلامشهر (پانا)-فرماندار اسلامشهر بر ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مدارس شهرستان تاکید کرد و گفت حضور دانش آموزان در مدارس از روز شنبه کاملاً اختیاری و صرفاً جهت رفع اشکال است.

کد مطلب: ۱۰۷۳۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تاکید فرماندار اسلامشهر بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مدارس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر که در جلسه هماهنگی نحوه بازگشایی مدارس سخن می‌گفت با بیان مطلب فوق اظهار کرد: خانواده ها وضعیت تحصیلی دانش آموزان را ارزیابی کنند و اگر نیاز صد در صدی وجود داشت به مدارس مراجعه کنند.
او در ادامه با بیان اینکه در کلیه موضوعات مربوط به بازگشایی مدارس، برگزاری آزمون ها و کنکور سراسری الزامات پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا باید بطور کاملا جدی اجرایی شود افزود: مدیران مدارس با اولویت استفاده از مربیان پرورشی و بهداشتی باید تمامی الزمات بهداشتی را در مدارس رعایت کنند تا سلامت دانش آموزان، اولیاء و معلمان و کادر آموزشی به مخاطره نیفتد.
فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت ضدعفونی مداوم و مستمر مدارس افزود: در صورت درخواست آموزش و پرورش های اسلامشهر و چهاردانگه گروه‌های جهادی با هماهنگی سپاه نواحی اسلامشهر و چهاردانگه همکاری لازم را خواهند داشت. همچنین بخشداری ها ضدعفونی مدارس روستایی و شهرداری ها ضد عفونی مدارس مناطق شهری را انجام خواهند داد.
مرسلپور تصریح کرد: نیروی انتظامی در حوزه تامین نظم و امنیت اطراف مدارس و کنترل ترافیک برنامه ریزی لازم را انجام داده که از روز شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه جاری تا پایان زمان برگزاری امتحانات اجرای آن ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار