فرماندار اسلامشهر: ضرورت توجه بیشتر شهروندان به اجرای کامل طرح فاصله گذاری اجتماعی

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر از مردم خواستار شد جهت قدردانی از ایثارگران عرصه سلامت با رعایت توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه؛ باری اضافی بر شانه‌های خسته کادر درمانی نیفزاییم.

کد مطلب: ۱۰۷۲۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:  ضرورت توجه بیشتر شهروندان به  اجرای کامل طرح فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر؛ مسعود مرسلپور؛ فرماندار اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: با همکاری خوب مردم روند ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان اسلامشهر شیب نزولی داشت؛ اما متاسفانه در روزهای اخیر شاهد صعودی شدن این بیماری در اسلامشهر هستیم.

او در ادامه بر ضرورت اجرای کامل طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در شهرستان بویژه در واحدهای صنفی، اماکن عمومی و... تاکید کرد و گفت: از مردم عزیز درخواست داریم تا از ترددهای غیر ضرور در سطح شهرستان پرهیز کنند و حتی المقدور در منازلشان بمانند.

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان موجب خستگی مضاعف کادر درمانی شده است، تصریح کرد: متاسفانه برخی از شهروندان توجهی به رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی ندارند و توجه داشته باشیم جهت قدردانی از ایثارگران عرصه سلامت با رعایت توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه باری اضافی بر شانه‌های خسته کادر درمانی نیفزاییم.

مرسلپور با بیان اینکه در برخی از ساعات روز شاهد ترددهای غیر ضرور برخی از مردم در بازارهای خرید شهرستان هستیم افزود: ویروس منحوس کرونا تمام‌نشده و روزانه شاهد افزایش تعداد مبتلایان هستیم و همانگونه که اعلام شده اگر روند فعلی ادامه یابد اتخاذ تصمیمات سختگیرانه پیشین در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار