مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

شرکت بیش از 19 هزار دانش آموزگیلانی پایه دوازدهم در امتحانات نهایی

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد 19 هزار و 941 دانش آموز گیلانی از 17 خرداد در 250 حوزه امتحانی استان با رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در آزمون نهایی پایه دوازدهم شرکت می کنند.

کد مطلب: ۱۰۷۲۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از 19 هزار دانش آموزگیلانی پایه دوازدهم در امتحانات نهایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نادر جهان آرای در نخستین جلسه ستاد امتحانات با تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمهیدات مناسبی برای برگزاری این آزمون ها اندیشیده شده است و در این راستا تعداد حوزه های امتحانی با افزایش دو برابری نسبت به سال پیش به 250 حوزه امتحانی رسیده است.

وی با اشاره به ضرورت حفظ فاصله اجتماعی دانش آموزان در حوزه های امتحانی خاطرنشان کرد: در هنگام آزمون فاصله صندلی دانش آموزان از یکدیگر بین 5/ 1 تا 2 متر خواهد بود. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به آغاز امتحانات پایه دوازدهم از 17 خرداد و اتمام آن در 16 تیر اظهار کرد: ضدعفونی کردن حوزه ها، تجهیز سامانه های برودتی و استفاده دانش آموزان از ماسک و دستکش از مواردی است که روسای ادارات مناطق با همکاری اداره سنجش باید نسبت به انجام آن اهتمام داشته باشند.

جهان آرای افزود: تلاش کرده ایم تا با افزایش دو برابری حوزه های امتحانی، مسیر رفت و آمد دانش آموزان کوتاه شود و استفاده از وسایل نقلیه عمومی کاهش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار