سازمان‌ها در غنی‌سازی اوقات‌فراغت یاریگر آموزش وپرورش باشند

رشت(پانا)-نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به ضرورت توجه به غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان گفت: سازمان های فرهنگی در استان بایستی در این امر مهم یاریگر آموزش و پرورش باشند.

کد مطلب: ۸۳۱۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان‌ها در غنی‌سازی اوقات‌فراغت یاریگر آموزش وپرورش باشند

آیت الله رسول فلاحتی در جمع اعضای ستاد اوقات فراغت، مدیران و معاونان پرورشی و تربیتی اداره های تابعه آموزش و پرورش استان گیلان در سالن اجتماعات مصلی رشت افزود: همه دستگاه های مربوطه و مسئولان شهری بایستی در برنامه های غنی سازی آموزش و پرورش کمک کنند.
وی با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش اظهار داشت: این دستگاه بزرگ، متولی برنامه های فرهنگی، تربیتی و تعلیم فرزندان مردم است اما به لحاظ بودجه برای این دستگاه، کم می گذارند.
امام جمعه رشت با تاکید بر ضرورت توجه به غنی سازی اوقات فراغت تصریح کرد: خانواده ها، سرمایه های شان یعنی فرزندان خود را در اختیار دستگاه تعلیم و تربیت می گذارد بنابراین دنیا و آخرت این فرزندان در دست مسئولان، معلمان و برنامه ریزی های آنهاست.
وی با بیان اینکه در امور پرورشی دانش آموزان در مدارس و در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت بایستی زیرکانه، مدبرانه، هوشمندانه و به دور از افراط و تفریط کار کرد، افزود: در تربیت آینده سازان کشور و ترویج معارف دین از افراد با انگیزه بهره مند شوید.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان خاطرنشان کرد: در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت؛ درباره دین و اهل بیت عصمت و طهارت برای دانش آموزان گفته شود، زیرا هرچه در این مورد سخنی بیان شود؛ باز هم کم گفته شده است.
دیدار اعضای ستاد اوقات فراغت، مدیران، معاونان پرورشی و تربیتی اداره های تابعه آموزش و پرورش
گیلان با آیت الله فلاحتی امام جمعه رشت ، در آستانه آغاز فعالیت پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش استان برگزار شد.
فعالیت پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش استان گیلان از فردا (دوشنبه چهارم تیرماه) آغاز می شود. در سال تحصیلی گذشته بیش از 370 هزار دانش آموز در مدارس استان گیلان تحصیل کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار