تعلیم و تربیت رکن مهم تحولات جامعه است

بیرجند(پانا)- به گفته مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی رکن مهم تحولات و اصلاح جامعه است.

کد مطلب: ۱۰۶۱۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تعلیم و تربیت رکن مهم تحولات جامعه است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی رکن مهم تحولات و اصلاح جامعه است.

محمدعلی واقعی اظهار کرد: کاهش آسیب های اجتماعی و اضطراب اجتماعی نیازمند توجه ویژه به حوزه تعلیم و تربیت توسط تمامی دستگاه های فرهنگی است.

او، با بیان این مطلب که تعلیم و تربیت اجتماعی یک حوزه امری مهم است که باید به آن توجه شود، تصریح کرد: موضوع تعلیم و تربیت موضوعی است که منطبق با رسالت انبیاء الهی است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به عضویت بیش از 98 درصد فرهنگیان و قریب 60 درصد دانش آموزان استان در شبکه آموزش دانش آموزان، ادامه داد: راه اندازی شبکه شاد بر طبق سند تحول بنیادین، ایجاد جهش در تولید علم و دانش و تحقق عدالت آموزشی صورت گرفته است که امیدواریم با گسترش زیر ساخت ها و توجه همه مسئولین استان امکان دسترسی تمامی دانش آموزان به این شبکه فراهم شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، خودسازی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی سه هدف مهم در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست و ابراز کرد: محوری ترین موضوع در مسیر کیفی دستیابی به این اهداف، مبحث تعلیم و تربیت اسلامی است.

واقعی اضافه کرد: تعلیم و تربیت اسلامی با نگاه به حوزه اجتماعی پیامدهای بسیار محسوسی را مورد توجه قرار می دهد و برای رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی به ارائه راه حل می پردازد.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به تجلیل از نماینده معلمین تلاشگر استان توسط وزیر آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس، خاطرنشان کرد: در هفته معلم؛ از 125 معلم تلاشگر کشوری، استانی و شهرستانی به صورت ویدئو کنفرانس تجلیل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار