همزمان با هفته معلم صورت گرفت ؛

دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان با خانواده فرهنگی اولین شهید مدافع سلامت استان زنجان

زنجان (پانا) - به مناسبت هفته معلم، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و هیئت همراه، با خانواده فرهنگی اسدالله شیخ جابری؛ اولین شهید مدافع سلامت استان زنجان دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان با خانواده فرهنگی اولین شهید مدافع سلامت استان زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، به مناسبت هفته معلم، مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل و رئیس اداره امور شاهد با حضور در منزل خانواده فرهنگی اسدالله شیخ جابری؛ اولین شهید مدافع سلامت استان زنجان به مقام والای این شهید ادای احترام کردند.

ابراهیم رفیعی، مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن عرض تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره اسدالله شیخ جابری، اولین شهید مدافع سلامت استان زنجان، هفته معلم را به خانواده فرهنگی این شهید معزز تبریک گفت.

رفیعی در ادامه افزود: تمامی انسان ها از این دنیا رخت خواهند بست، اما خوشا به‌حال افرادی که در راه خدمت به مردم و رضای خدا جان خود را از دست می دهند و به مقام رفیع شهادت دست می یابند.

وی اظهار کرد: شهید اسدالله شیخ جابری نیز به عنوان یک فرد با افتخار در یادها خواهد ماند و شما نیز با تاسی از الگوی دینمان حضرت زینب (س)، انشاالله در برابر این مصیبت صبر و شکیبایی داشته باشید.

شایان ذکر است، ربابه اسکندری، همسر اسدالله شیخ جابری؛ اولین شهید مدافع سلامت استان زنجان، معلم دبستان ناصریان در سنگر علم و تربیت مشغول به خدمت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار