مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز درجمع اعضای شورای معاونین این ناحیه:

شهیدان رجایی و باهنر اساس تعلیم وتربیت اسلامی را در کشور بنا کردند

خبرگزاری پانا:نشست تخصصی شورای معاونین آموزش وپرورش ناحیه2 اهواز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۹۲۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا،سید بهادر موسوی مدیر این ناحیه در این جلسه با اشاره به فرا رسیدن 8 اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی اظهار داشت: شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر فلسفه تعلیم و تربیت را مطابق با موازین اسلامی بنا کردند و هم اکنون نیز در اسناد بالا دستی فلسفه مبتنی بر آموزه های دینی پایه گذاری شده است تا در حرکت فرزاندن ما به سوی کمال نقش آفرینی کنند.
وی در ادامه افزود: برای اینکه دانش آموزان را بر پایه شأن و تراز جمهوری اسلامی تربیت نمائیم باید دانش آموزان خود را با زیربنای تربیت اسلامی تعلیم دهیم.
موسوی در ادامه تصریح کرد: کسانی که بمب اتم را بر سر هیروشیمای ژاپن ریختند و موجب قتل عام مردم بی گناه شدند کسانی بودند که تعلیم دیده بودند ولی به خوبی تربیت نشده اند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز با اشاره به فرا رسیدن هفته تربیت اسلامی بر تجلیل از زحمات مربیان حوزه امور تربیتی تاکید کرد.
وی در ادامه با اشاره به گزارش عملکرد واحدهای آموزشی خاطرنشان ساخت: کمیته ارزیابی از فعالیت های مدارس برنامه ریزی لازم جهت تقدیر از فعالیت های برجسته همکاران شاغل در واحدهای آموزشی را بعمل آورند و در این راستا فعالیت های برجسته همکاران را مورد توجه و نقاط ضعف را با ظرافت خاص به آنها گوشزد کنند.
موسوی در این جلسه بر برگزاری باشکوه جشن نیکوکاری با مشارکت حداکثری دانش آموزان و همکاران فرهنگی در واحدهای آموزشی تاکید کرد.
در ادامه این جلسه اعضای شورای معاونین نسبت به ارائه گزارش از فعالیت های حوزه کاری خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار