معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

بزرگترین لذت و پاداش هر معلمی، توانمندسازی شاگردانش است

اسلامشهر (پانا) - مراسم تجلیل از برگزیدگان منطقه‌ای و استانی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهربا حضورمعاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران درسالن نصرواحد آموزشی مشکوه نور اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین لذت و پاداش هر معلمی، توانمندسازی شاگردانش است

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، مهدی درخشانی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران،در سخنانی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد:در شهرستانهای استان تهران به دلیل گوناگونی فرهنگ و قومیت‌های مختلف تدریس و ارتباط‌گیری در کلاس کار پیچیده‌ای است و این پیچیدگی باعث می‌شود، کار معلمان یخت‌تر شود که در نهایت منجر به افزایش توانمندی ایشان می‌گردد.

او افزود:فرایند انتخاب معلمان نمونه در سال‌های اخیر با توجه به شاخص‌های مدرسه‌ای و منطقه‌ای به صورت دقیق‌تری انجام شده است.

درخشانی گفت: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توسط معلمان،باعث تحول در جامعه می شود و وقتی فرهنگیان این سند را مطالعه و درجهت اجرای آن گام بردارند، اهداف آن به خوبی محقق می شود.

او ضمن تاکید بر تقویت مهارت‌های فردی دانش‌آموزان و تربیت دانش‌آموزان جهت انتخاب آگاهانه در زندگی، وقت و انگیزه و احساس امید و انرژی را سرمایه‌های یک دانش‌آموز دانست.

درخشانی از معلمان عزیزی که در این شرایط خاص زحمات ارزشمندی را انجام دادند به طور ویژه تشکر کرد و آموزش مجازی محدود به ساعت نمی باشد و معلمان در این شرایط با ایثار و ازخودگذشتگی و امکانات محدودی که در اختیار داشتند، خوش درخشیدند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با اشاره به اجرا و راه اندازی شبک اجتماعی دانش‌آموزن (شاد)، بیان کرد: آموزش و پرورش به عنوان اصلی‌ترین متولی آموزش فرزندان، باید متناسب با سرعت تغییرات و نیاز جامعه به تکنولوژی آموزشی و کمک آموزشی در جهت ارتقاء کیفیت آموزش مجهز گردد.

این مقام مسئول ادامه داد:برنامه شاد با 15میلیون مخاطب مستقیم و 40میلیون مخاطب غیرمستقیم نیازمند یک زمینه بوده است که مانند هر برنامه جدیدی با اشکالاتی همراه می باشد که تیم متخصصان داخلی در جهت پوشش کیفی و کمی و بررسی مشکلات و نواقص سامانه تلاش می‌نمایند.
درخشانی تصریح کرد: بروز شرایط بحرانی و شیوع ویروس کرونا، فرصت را برای ایجاد و تقویت بستر آموزش‌های مجازی در آموزش و پرورش فراهم می‌آورد، که نوید‌بخش تغییرات بنیادین و نوین در این حوزه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار