مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

اجرای طرح مدرسه مجازی آموزش خانواده در شبکه اجتماعی دانش آموزان

اسلا مشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در دومین جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان منطقه گفت: از جمله اقدامات شورای انجمن و اولیای منطقه،برگزاری مسابقه آنلاین تحت عنوان"نامه حکیمانه به فرزندم" با محوریت نهج البلاغه در پیام رسان شاد بود.

کد مطلب: ۱۰۷۳۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح مدرسه مجازی آموزش خانواده در شبکه اجتماعی دانش آموزان

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر،حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی به تشریح فعالیت های شورای انجمن اولیا و مربیان در ایام تعطیلی مدارس پرداخت و اظهار کرد: شورای انجمن اولیا و مربیان همراه با کادر آموزشی شهرستان در راستای خدمت موثر به دانش آموزان و اولیای گرامی مشغول انجام وظیفه می باشد.

او در ادامه تصریح کرد: در اوایل اسفندماه سال قبل و با پیدایش ویروس کرونا بازدید میدانی توسط اعضای شورای معاونین،کارشناسان بهداشت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر و اعضای شورای انجمن اولیا و مربیان منطقه در قالب تیم های ارزیابی از وضعیت بهداشت مدارس بازدید به عمل آمده و اقدام به توزیع موادضدعفونی کننده به عمل آمد.

او افزود: با اعلام تعطیلی مدارس توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و ایجاد شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد)، نظر سنجی آنلاین از وضعیت حضور اولیای گرامی و میزان رضایتمندی و مشکلات موجود در خصوص این برنامه صورت پذیرفت.

بنار ادامه داد:از جمله اقدامات شورای انجمن و اولیای منطقه،برگزاری مسابقه آنلاین تحت عنوان"نامه حکیمانه به فرزندم" با محوریت نهج البلاغه و تهیه و توزیع پیام های مشاوره ای توسط مدرسین آموزش خانواده در پیام رسان شاد بود.

رئیس شورای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از اجرای طرح مدرسه مجازی آموزش خانواده در شاد جهت تشکیل کلاس های آموزش خانواده در پیام رسان شاد خبر داد و گفت: در این راستا فیلم های آموزش خانواده توسط مدرسین آموزش خانواده تهیه و منتشر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار