مدیرآموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

شبکه اجتماعی شاد، گامی به سوی آموزش نوین و کاهش استرس اولیا و دانش آموزان است

اسلامشهر (پانا) - مدیرآموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در جلسه وبینار با مدیران مدارس ابتدایی گفت: با رعایت همه مسائل اجتماعی و بهداشتی درجهت ایمن بودن خود و اجتماع گام برمی داریم .

کد مطلب: ۱۰۳۷۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
شبکه اجتماعی شاد، گامی به سوی آموزش نوین و کاهش استرس اولیا و دانش آموزان است

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، در این جلسه، حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، گزارشی از عملکردی مدارس در برنامه شاد مطرح و مطالبی در خصوص برنامه ریزی و سازماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی جدید، دستورالعمل ثبت نام کتب درسی و دستورالعمل برنامه ملی شهاب عنوان کرد.

او در ادامه افزود: شبکه اجتماعی شاد، گامی به سوی آموزش نوین و کاهش استرس اولیا و دانش آموزان در زمینه آموزش است و خطاب به مدیران گفت: مسیری که شما در آن قدم نهادید، یک جهاد است و در این راه مدیران گرامی شرایط جدید و حال مردم را درک کرده و با اتخاذ تدابیر لازم در جهت رفاه مردم گام بردارند.

بنار بر کسب آمادگی لازم جهت بازگشایی مدارس با اعلام و تصمیم ستاد مبارزه با کرونا تاکید کرد و گفت: با رعایت همه مسائل اجتماعی و بهداشتی درجهت ایمن بودن خود و اجتماع گام برمی داریم و ان شالله پس از شکست کرونا روزهای خوب و بانشاطی را در کنار هم شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار