قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تلاش ماماهای استان در تامین سلامت و ایمنی مادران و نوزادان

شیراز(پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با انتشار پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ماما، از تلاش فعالان این عرصه در تامین سلامت و ایمنی مادران و نوزادان قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تلاش ماماهای استان در تامین سلامت و ایمنی مادران و نوزادان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» در این پیام با اشاره به نقش تاثیرگذار ماماها در چرخه سلامت، آنان را گرمابخش امید و زندگی به خانواده ها توصیف کرد.

در متن این پیام آمده است:

از نیروهای ارزشمند نظام سلامت که همواره توانسته اند با نقش تاثیرگذار خود در چرخه سلامت، سرمنشاء تامین سلامت مادران و فرزندان باشند، همکاران عزیز ماما هستند که همراه مهربان نخستین اشک ها و لبخندها می شوند.

سپیدپوشانی از جنس مهر و عطوفت که بیش از همه اعضای خانواده سلامت، با حیات و زندگی پیوند دارند.

به مناسبت فرا رسیدن پانزدهم اردیبهشت، روز جهانی ماما، از زحمات بی شائبه همکاران شریف شاغل در عرصه خدمات مامایی استان که همواره با تمام توان در سلامت و ایمنی مادران و نوزادان، به عنوان دو گروه هدف مهم نظام بهداشت و درمان کشور سهیم شده اند، قدردانی می کنم.

به ویژه با اپیدمی کروناویروس، شما عزیزان همچون همیشه، دوشادوش تیم های سلامت، از دورافتاده ترین روستاها تا مراکز درمانی بزرگ استان، در جایگاه سازنده خود نقش آفرینی کرده و گرمابخش امید و زندگی به خانواده ها بوده اید.

ضمن تبریک این مناسبت ارزنده تقویم سلامت دنیا و پاسداشت همت و تلاش ماماهای عزیز، از خداوند باریتعالی می خواهم شما همکاران ارجمند را در مسیر ارزشمندی که در آن گام نهاده اید، پیروز گردانیده و به یاری و تلاش شما همراهان شریف خانواده علوم پزشکی شیراز، شاهد تقویت هرچه بیشتر شاخص های سلامت مادران و نوزادان و ترسیم افق های روشن تر فردا، با تولد فرزندان سالم و سلامت باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار