به مناسبت هفته معلم صورت گرفت

تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از کارکنان حوزه ستادی اداره کل

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، در اولین روز کاری در هفته معلم، با تقدیم شاخه گل و چفیه های اهدایی بسیج فرهنگیان استان از کارکنان حوزه ستادی اداره کل تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از کارکنان حوزه ستادی اداره کل

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان احمد اسکندری نسب در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه معلمان شهید، گفت: مایه مباهات همه ما معلمان است که روز شهادت استاد فرزانه، علامه مرتضی مطهری به عنوان نمونه یک انسان با فضیلت و معلمی وارسته، "روز معلم" نام گذاری شده است.

وی با قدردانی از معلمان سراسر استان که روزهای پرکاری را سپری می کنند، گفت: همت و تلاش جهادی معلمان در روزهای کرونایی سبب تداوم امر مقدس یاددهی - یادگیری شده است و این عزیزان همچون مدافعان سلامت که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند در خط مقدم آموزش مجازی و تعلیم و تربیت دانش آموزان در بستر فضای مجازی و به صورت غیر حضوری هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تبریک هفته معلم و آرزوی سلامتی و عزت برای همه فرهنگیان و سپاسگزاری از مسئولان بسیج فرهنگیان استان که این برنامه با همکاری آن ها برگزار شد، ابراز امیدواری کرد: با شکست کرونا به مددالهی و همکاری همه مردم استان و کشور شاهد بازگشایی مجدد مدارس و پویایی و شکوفایی نظام تعلیم و تربیت کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار