رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان:

زمان برگزاری امتحانات نهایی مدارس استان کرمان اعلام شد

کرمان(پانا) - رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان زمان برگزاری امتحانات نهایی تمامی رشته های تحصیلی دوره دوم متوسطه نظری و فنی و حرفه ای و دوره پیش دانشگاهی را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
زمان برگزاری امتحانات نهایی مدارس استان کرمان اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حسین شفیعی با اعلام این خبر گفت: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش امتحانات پایه ششم و نهم متوسطه اول به صورت هماهنگ برگزار نمی شود.

وی با بیان این که تاکنون در خصوص نحوه برگزاری امتحانات متوسطه دوره اول و دوم پایه های دهم و یازدهم از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا چیزی اعلام نشده است، خاطر نشان کرد: آمادگی برگزاری امتحانات در این دوره تحصیلی را به صورت حضوری و غیر حضوری داریم.

شفیعی افزود: امتحانات نهایی تمامی رشته های تحصیلی پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه نظری و فنی و حرفه ای و دوره پیش دانشگاهی از تاریخ هفدهم خرداد ماه سال جاری در تمامی مناطق استان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان از ضدعفونی و گندزدایی تمامی مدارس محل برگزاری امتحانات نهایی خبر داد.

شفیعی گفت: داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مدارس یا کارشناسی های سنجش ادارات آموزش و پرورش شهرستان یا منطقه محل تحصیل خود مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار