پیام مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با صدور پیام تبریک به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، از تلاشهای ارزشمند فرهنگیان فرهیخته این ناحیه تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، متن پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش منطقه به این شرح است:

أجوَدُکُم مِن بَعدِی رَجُلٌ عَلِمَ عِلما فنَشَرَ عِلمَهُ؛

بخشنده ترین شما پس از من، کسى است که دانشى بیاموزد، آن گاه دانش خود را بپراکند.

پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله)

معلم اسوه فرزانگی است و عرضه کننده علم و آگاهی، نماد از خود گذشتن و ایثار، راهنمای طریق تعلیم و تربیت؛ تعالی بخشی که هدایتگری و انسان سازی را آرمان خود قرار داده است.

روز معلم تداعیگر عظمت و شأن والای انسانهای بزرگی است که در سنگر آموزش و پرورش، زیباترین جلوه‌های شور و شعور را به نمایش می گذارند تا با تعلیم و تربیت فرزندان ایران زمین، فردای کشور را آبادتر از امروز کنند.

تلاش های ستودنی و تکاپوی موثر معلمان گرانقدر در این برهه از زمان، به خصوص در تداوم فرایند یاددهی و یادگیری دانش آموزان و استمرار روند آموزش در ایام تعطیلی ناشی از شیوع بیماری، لحضات ماندگاری از اخلاص در کار، تعهد در عمل و دلسوزی در رفتار معلمان فرهیخته را ثبت و برای همیشه ماندگار کرد.

به همین مناسبت یاد و خاطره همه شهدای والامقام از جامعه بزرگ فرهنگیان و به ویژه جایگاه رفیع و بلند مرتبه معلم شهید مرتضی مطهری را گرامی می دارم و به بهانه فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم، زحمات خالصانه معلمان و فرهنگیان گرانقدر در پیشبرد امور آموزشی و پرورشی، شکوفایی استعدادهای درخشان دانش آموزان در عرصه های مختلف و همراهی و همکاری در اجرای برنامه ها و سیاست های ابلاغی به ویژه اجرای شبکه آموزشی دانش آموز را ارج نهاده و از مساعی ارزشمند تمامی همکاران تقدیر و تشکر می کنم.

و من اللّه التوفیق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار