قدردانی و تجلیل از مراقبین سلامت منطقه ۱۳

تهران (پانا) - فیروزه طالبی، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۳، از مراسم قدردانی و تشکر از مراقبین سلامت به مناسبت هفته سلامت که با حضور سید محمد هادی حسینی، مدیر منطقه۱۳، علی امیری‌، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه،عباس خسروآبادی، معاون ابتدایی، لیلا رضایی کارشناس بهداشت و مراقبین سلامت تشکیل شد، خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی و تجلیل  از مراقبین سلامت منطقه ۱۳

حسینی، در گفتگو با پانا، ضمن تبریک به مناسبت هفته جهانی سلامت گفت: قدردانی و تجلیل از مدافعان سلامت در زمان شیوع بیماری کرونا جهت تلاش بی وقفه آنان در این هفته بسیار ضروری است.
اقدام جهاد گرایانه همه آحاد کشور در این بحران ما را به یاد ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس می اندازد.
وی افزود: انتخاب معلم نمونه منطقه، زهرا صفری به عنوان مراقب سلامت نمونه استانی که با تلاش شبانه روزی خود در جهت کمک به درمان بیماران مبتلا به کرونا خدمت کرد را باعث افتخار و سربلندی منطقه دانست، وبه ایشان و همه مراقبین سلامت منطقه تبریک گفت.
حسینی همچنین گفت: تلاش همه همکاران در متحول شدن آموزش در فضای مجازی در این شرایط بحرانی کرونا ایجاد شد، اما از این شرایط باید به عنوان یک فرصت در فضای مجازی استفاده کرد.
در ادامه زهرا صفری مراقب سلامت، ضمن تشکر از مدیریت منطقه در مورد کار در بیمارستان گزارش مبسوطی از فعالیت خود در کادر درمان ارائه داد.
امیری ضمن تبریک به مناسبت هفته جهانی سلامت و آرزوی سلامتی برای همه همکاران گفت: این بحران تجربه تازه‌ای بود که کل جامعه را تحت تأثیر خود قرار داد و همه ما می توانیم با رعایت کلیه اصول بهداشتی،فاصله اجتماعی، کمک به یکدیگر این بحران را پشت سر بگذاریم. و با استفاده از فضای مجازی، این شرایط به وجود آمده را به فرصت تبدیل کنیم.
در پایان حسینی، از زهرا صفری و همه مراقبین سلامت با اهدای تقدیرنامه و هدایا، از زحمات بی دریغشان، تجلیل و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار