تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی و پشتیبانی منطقه ۱۳

تهران (پانا) - مراسم تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه ۱۳ تهران با حضور سید محمد هادی حسینی، مدیر منطقه، شورای معاونین و همکاران اداری و نماینده مدیران مدارس، در سالن ۹ دی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تودیع و معارفه معاون  برنامه ریزی و پشتیبانی منطقه ۱۳

به گزارش پانا، حسینی، ضمن آرزوی قبولی طاعات در این ماه مبارک و با اشاره به سخنان امیرالمومنین(ع) در مورد مسئولیت پذیری، خدمتگزاری و امانتداری گفت: مسئولیت به معنای ضمانت و تعهد است؛ بنابراین هرگاه انسان متعهد به انجام کاری می‌شود در حقیقت مسئولیت انجام آن کار را پذیرفته است. مسئولیت پذیری به معنای وظیفه شناسی بوده و مدیر هر مجموعه با قبول مسئولیت، خدمتگزار خالص مردم است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شایسته مرتضی قربانی در حوزه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی، افزود: قربانی مرد اخلاق و صداقت بوده و در تمامی سالهای خدمت خویش، خالصانه برای همکاران و مدارس وقت گذاشته و با خلق و خوی مردم داری و تعامل بسیار عالی که داشت، رسالت خود را در این حوزه به نحو احسن به انجام رساند.
حسینی پس از معرفی ابراهیم مجیدی به عنوان، معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت منطقه ۱۳، اظهار کرد: مجیدی از همکاران شریف و مجرب اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران بوده و هم اکنون با سمت معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت در منطقه انجام وظیفه می نماید.
در ادامه مدیر منطقه، سلامتی و توفیق بیشتر برای مرتضی قربانی و موفقیت و سربلندی را برای مجیدی، در خدمتگزاری به این امر، از خداوند منان خواستار شد.
در پایان جلسه، دو نفر از مدیران مدارس منطقه به نمایندگی از همه مدیران ضمن تشکر و قدردانی از قربانی به مجیدی، معاون برنامه ریزی و پشتیبانی خیر مقدم گفتند.
مراسم تجلیل از قربانی با اهدای یادبودی از طرف ریاست منطقه پایان پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار