ضرورت هم‌گرایی شورا و دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات پیشوا

پیشوا(پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا اعلام کرد فرمانداری و کل مجموعه شهرستان برنامه‌ریزی، اقدامات و تقسیم کار بسیار خوبی‌ برای مقابله با کرونا به‌ویژه در بحث کمک‌های مومنانه داشتند که شایسته قدردانی است.

کد مطلب: ۱۰۴۹۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت هم‌گرایی شورا و دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات پیشوا

قمی، رییس شورای اسلامی شهرستان پیشوا در سخنانی اظهار کرد: فرصت بسیار کمی تا پایان شورای پنجم برای پیگیری و اجرایی کردن مطالبات مردم داریم.

او در ادامه عنوان کرد: با وجود زحمات صورت گرفته در گذشته، آنچه شایسته مردم پیشواست محقق نشده و باید پروژه های بیمارستان، جاده آنتنی، ورزشگاه، پل‌های ارتباطی راه‌آهن، مترو و جاده های طارندین و حبیب‌آباد بطور جدی پیگیری و عملی شود.

قمی خاطر نشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی، نهاد شوراها به خوبی در قانون اساسی دیده شده، ولی متاسفانه جایگاه شورا با آنچه در قانون پیش بینی شده، فاصله دارد و باید استقلال شورا در امر انتخاب و تصمیم‌گیری حفظ شود.

رییس شورای اسلامی شهر پیشوا گفت: شورا و مجموعه های دیگر نباید خود را فراتر از قانون ببینند و ظرفیت ها باید به جای تقابل در کنار هم قرار گیرند.

او بیان کرد: در کنار باز تعریف جایگاه شورا، اعضای این نهاد نیز باید سالم، پاکدست و امانت‌دار بوده و منافع عموم مردم را به منافع خود ترجیح دهند.

قمی گفت: می‌توان از ظرفیت شوراها در کنار دستگاه‌های اجرایی برای پیگیری مشکلات شهرستان بهره برد تا اتفاقات خوبی برای مردم رقم بخورد.

خبرنگار: محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار