گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج در بوشهر

بوشهر(پانا)_مسئول عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت برنامه¬های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج در رده های مختلف سپاه و بسیج استان بوشهر در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۰۴۹۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج در بوشهر


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، محمد بحرانی اظهار کرد: ششم تا دوازدهم اردیبهشت که مصادف با سال روز شهادت استاد مرتضی مطهری است به عنوان هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم نام گذاری شده است که این هفته بهترین فرصت برای تبیین ارزش های انقلابی و ترویج فرهنگ تعلیم و تربیت دینی بوده و در واقع فرصت مغتنمی برای برجسته کردن تفکرات و اندیشه های شهید استاد مرتضی مطهری و تلاش‌های علمی آن شهید بزرگوار در عرصه های تعلیم و تربیت، اخلاق، معرفت و بصیرت است.
وی تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا اجرای برنامه های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج به صورت غیرحضوری برگزار شود تا از این طریق دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا را در این برنامه ها رعایت کرده باشیم.
این مقام مسئول در ادامه به تشریح برنامه های گرامیداشت این هفته اشاره و خاطرنشان کرد: معرفی و تبلیغ فراز‌هایی از مجموعه آثار شهید استاد مطهری در قالب فیلم، کلیپ و تهیه لوح‌های فشرده و توزیع و پخش در فضای مجازی و برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع اندیشه های شهید استاد مطهری (ره) و محوریت تعلیم و تربیت اثربخش از نمونه برنامه‌های اجرا شده و یا در دست اجرای این هفته است.
مسئول عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در ادامه از برگزاری مسابقه کتاب خوانی آثار شهید مطهری خبر داد و تصریح کرد: علاقمندان می توانند جهت شرکت در این مسابقه به سایت سراج اندیشه به نشانی https://serajnet.org/ مراجعه کنند.
بحرانی اضافه کرد: تجلیل از فرماندهان، مدیران، اساتید، مربیان و فراگیران برتر عقیدتی سیاسی سپاه امام صادق علیه السلام از دیگر برنامه های شاخص این هفته است که سال های گذشته به صورت یک همایش ویژه برگزار می شد اما امسال با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا، لوح تقدیر و هدیه این عزیزان با حضور اعضای هیئت رئیسه فرماندهی و دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق علیه السلام در اتاق محل کار آن ها به صورت حضوری تقدیم آن ها می شود.
وی ارسال پیام تبریک هفته عقیدتی سیاسی، نسخه های الکترونیک آثار شهید استاد مرتضی مطهری و فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درباره این استاد شهید از طریق سامانه خودکارسازی (اتوماسیون) اداری برای تمامی کارکنان رده های سپاه را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد که به صورت غیر حضوری برگزار شده یا در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار