معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیلم خبرداد:

اعلام برترین های مسابقات مقاومت و سوگواره آفتاب

دیلم(پانا)_ معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم از اعلام برترین های مسابقات مقاومت و سوگواره آفتاب خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برترین های مسابقات مقاومت و سوگواره آفتاب

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم، محمد اکبری، معاون پرورشی و تربیت بدنی این مدیریت، ضمن قدردانی از استقبال گسترده فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان در دو مسابقه مقاومت و سوگواره آفتاب اظهار کرد: این دو مسابقه جهت گرامیداشت دو روز به یادماندنی در تاریخ کشور، یعنی آزادسازی خرمشهر و همچنین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تدارک دیده شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیلم گفت: شناخت ارزش ها و آگاهی بخشی مبانی اعتقادی و شاخص‌های گفتمان انقلاب به دانش آموزان و همکاران در قالب مسابقه یک روش بسیار خوب و مورد پسند جامعه است که باید از آن بهره جست.

وی تصریح کرد: اتفاق ویژه امسال، همزمانی و تلاقی دو رویداد بزرگ در مکتب مقاومت، یعنی آزادسازی خرمشهر و روز جهانی قدس بود که این مدیریت برای گرامیداشت این دو رویداد مهم، به طراحی و اجرای مسابقه بزرگ مقاومت در زمینه های مختلف از جمله: طراحی پوستر، ساخت کلیپ، شعر و ... در دو بخش فرهنگیان و دانش آموزی اقدام نمود.

اکبری ضمن اشاره به شرایط ویژه موجود و شیوع روزافزون بیماری کرونا در شهرستان عنوان کرد: با توجه به انتشار ویروس کووید ۱۹ و وضعیت فعلی، این مسابقات به شکل صد در صد مجازی برگزار شد و استقبال بسیار خوبی از آن به عمل آمد.

وی افزود: مسابقه سوگواره آفتاب نیز، به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) در دو بخش فرهنگیان و دانش آموزان با موضوعاتی چون خاطره نویسی، دل نوشته، نوشتن نامه‌ای به امام، طراحی پوستر و کلیپ و ... برگزار شد که شیوه اجرای این رویداد نیز به شکل کاملا مجازی بود و با استقبال خوبی مواجه شد.

محمد اکبری همچنین به استقبال ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و دانش آموزان در این مسابقات پرداخت و گفت: در مسابقه مقاومت و از میان ۱۰۴ اثری که به دبیرخانه مسابقه ارسال شده، پس از داوری و بررسی آثار، ۳ اثر در بخش فرهنگیان و ۳ اثر در بخش دانش آموزی به عنوان برگزیده و اثر برتر انتخاب شد.

وی ادامه داد: در مسابقه سوگواره آفتاب در هرکدام از دو بخش فرهنگیان و دانش آموزی ۳ اثر از میان ۹۶ اثر دریافت شده به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

اکبری در پایان ضمن قدردانی از استقبال گسترده از دو مسابقه برگزار شده ابراز داشت: به آثار برگزیده هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار