۵ هزار بسیجی بوشهری با ویروس کرونا مقابله می‌کنند

بوشهر(پانا)_ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت ، به دنبال ویروس کرونا از ابتدا تاکنون ۵هزار نیروی بسیجی در ابعاد مختلف درقالب ۸۰ گروه جهادی در این استان در حال فعالیت هستند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
۵ هزار بسیجی بوشهری با ویروس کرونا مقابله می‌کنند

به گزارش ایرنا ، سردار رزمجو روز جمعه در بازدید از ایستگاه ایست و بازرسی در شهرستان دشتستان افزود: سپاه و بسیجیان قهرمان در عرصه های مختلف که برای انقلاب اسلامی تهدید بوجود آمده بطور فعال و چشمگیر و همه جانبه در عرصه های مختلف حضور فعالانه و همه جانبه داشته اند.

وی بیان داشت : در موضوع ویروس کرونا نیز از ابتدا تا الان در سراسر استان بوشهر بیش از ۷۰ کارگاه تولید ماسک و حدود ۸۰ گروه جهادی و ۴۳ ایستگاه ایست و بازرسی و کنترل این بیماری و مقابله با ویروس کرونا برقرار است.

رزمجو تصریح کرد: ورودی و خروجی همه شهرها و حتی در بخش های از استان کاملا در حال کنترل است و هماهنگی های لازم با استانداری ،دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی و هلال احمر و دست اندرکاران امر در سطح استان برقرار است .

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود:باتوجه به اینکه دشتستان بعد از بوشهر دومین شهرستان پرجمعیت این استان است به تعداد قابل توجهی ایستگاه ایست و بازرسی در این شهرستان دایر است .

وی گفت: بیش از دوهزار نفر در هر روز در این ایستگاه ها نیروی بسیجی و جهادی بکارگیری شده و بیش از پنج هزار نفر نیروی بسیجی در ابعاد مختلف در راستای ویروس کرونا در سطح استان فعال هستند.

رزمجو یادآورشد: امیدواریم که خداوند متعال به مدد خود شهیدان و امدادهای غیبی و دعای خیر خانواده شهدا و ایثارگران و مردم مومن و مخلص این ویروس هر چه زودتر از میهن ایران سالامی رخ بربندد.

تاکنون ۷۲ نفر در استان بوشهر به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این شمار ۶ نفر جان باخته اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار