مجله مجازی فعالیت های دارالقرآن حضرت زهرا(س) در منطقه چهار راه اندازی می شود

تهران ( پانا ) - صالحی فرد، کارشناس مسوول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه چهار از تقویت و توسعه برنامه های دارالقرآن حضرت زهرا(س) با تکیه بر اسناد فرادستی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مجله مجازی فعالیت های دارالقرآن حضرت زهرا(س) در منطقه چهار   راه اندازی می شود

جلسه تولید محتوای الکترونیکی با حضور فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسوول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه چهار و زهره کریمی، مدیر دارالقرآن حضرت زهرا(س) در دفتر مدیریت دارالقرآن این منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پانا، صالحی فرد با اشاره به تقویت و توسعه برنامه های دارالقرآن حضرت زهرا(س) با تکیه بر اسناد فرادستی گفت: به منظور بهره وری مطلوب از فرصت ایجاد شده فعالیت های متنوعی به صورت تولید محتوای الکترونیکی تدارک دیده شده است.

در ادامه کریمی، مدیر دارالقرآن حضرت زهرا(س) با تشریح فعالیت های جامع و گسترده دارالقرآن و استقبال خوب و تعامل سازنده مدیران، معاونان و مربیان پرورشی منطقه با این مرکز قرآنی، از راه اندازی "مجله مجازی" در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی افزود: مجله مجازی بسته ای کامل و مفید در بخش های سواد رسانه ای، قصه های قرآنی، امام شناسی، مهدویت، حجاب و عفاف، تکریم شهدا و ... به منظور تغییر نقش مربی به راهبر تربیتی از طریق توانمندسازی و آموزش مستمر در جهت نیل به هدف نهایی یعنی حیات طیبه دانش آموزان پیش بینی شده است.

گفتنی است تولید محتوا، کارگاه های قصه خوانی، تشکیل کانال مستقل در فضای مجازی و بررسی نقاط ضعف و قوت فعالیت های سال گذشته از دیگر موارد این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار