مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

مبنای مدیریت صحیح، داشتن اطلاعات درست و به موقع است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست کارگروه توسعه مدیریت استان مبنای مدیریت صحیح را داشتن اطلاعات درست و به موقع دانست.

کد مطلب: ۱۰۴۹۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مبنای مدیریت صحیح، داشتن اطلاعات درست و به موقع است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، محمد صیدلو، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این نشست با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق روزافزون معنوی و خدمت به هم‌میهنان، ساماندهی نیروی انسانی را بسیار مهم‌تر از سازماندهی نیروها عنوان و اظهار کرد: ساماندهی یک کار کیفی است که باید یک سازمان به مرحله‌ای برسد که بتواند بر اساس تخصص و بازدهی مناسب نیروهای خود را به راحتی در پست های مورد نظر منصوب کند.

او برگزاری جلسات منظم و ایجاد ارتباط صحیح را بهترین راه حل برای پیشبرد اهداف سازمان عنوان کرد و افزود: مبنای مدیریت صحیح داشتن اطلاعات درست و به موقع است.

صیدلو در ادامه دستیابی به آمار و اطلاعات صحیح را مقدمه تصمیم‌سازی‌های به موقع دانست که می‌تواند با کمترین ضریب خطا صورت پذیرد و لازمه این امر را نیز ارتباط مستقیم و مستمر همکاران اداره کل با کارشناسان مناطق عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: باید تلاش کنیم در شرایط فعلی که با وجود ویروس کرونا عملکرد ما برای رسیدن به هدفهایمان دچار تغییراتی شده است، همچنان پرتلاش و با انرژی برای رسیدن به این اهداف آموزشی و پرورشی تلاش کنیم و در این مسیر این انرژی را به همکاران خود نیز منتقل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار