پیام خداحافظی کولاکوویچ از والیبال ایران: هیچ چیز نمی‌تواند خاطرات خوب من با تیم ایران را از بین ببرد

تهران (پانا) - سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران پس از فسخ قراردادش با فدراسیون والیبال، با انتشار پیامی با مردم ایران و بازیکنان و دستیارانش در تیم ملی وداع کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۸۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام خداحافظی کولاکوویچ از والیبال ایران: هیچ چیز نمی‌تواند خاطرات خوب من با تیم ایران را از بین ببرد

ایگور کولاکوویچ هر چند با کارنامه‌ای درخشان و سابقه قهرمانی جهان به ایران آمد اما نتوانست به طور کامل انتظارات والیبال دوستان ایرانی را برآورده کند و همین عامل باعث شد تا به علت عقب افتادن یک ساله المپیک 2020، محمدرضا داورزنی رئیس جدید فدراسیون والیبال که چندی پیش یک‌بار دیگر به ریاست این فدراسیون رسید، تصمیم به تغییر و تحول در این فدراسیون بگیرد.

روز گذشته سرانجام قرارداد کولاکوویچ که تا تابستان 2020 بود، فسخ شد و دوران حضور این سرمربی صربستان در تیم ملی والیبال ایران به پایان رسید.

کولاکوویچ ساعاتی پس از فسخ قراردادش با انتشار متنی احساسی در اینستاگرامش اقدام به خداحافظی با مردم ایران و بازیکنان و دستیارانش در تیم ملی کرد. در پیام سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران آمده است:

" همکاران عزیزم، بازیکنان عزیزم، کارمندان فدراسیون ایران، دوستان عزیز ایرانی من و مردم شایسته ایران. بعد از سه سال تلاش بی‌وقفه، عرق ریختن، غم، خنده، اشک، زیبایی و شادی، لحظه جدایی و رفتن من از ایران فرا رسید.

این سه سال یک ماجراجویی فوق‌العاده و یک تجربه شگفت‌انگیز بود که زودتر از آنچه انتظار داشتم به پایان رسید، اما دیگر مهم نیست. هیچ‌چیز نمی‌تواند خاطرات خوب ‌من با تیم ایران را در زمان‌هایی که برای ‌موفقیت مقابل رقبا ‌می‌جنگیدیم را از بین ببرد.

شما به خاطر شجاعت، عقل، احساسات و احترامی که در این مدت به من نشان دادید، برای همیشه در قلب من می‌مانید. منتظر دیدار احتمالی دوباره با شما، هر جا که باشیم هستم. "

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار