پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پی شهادت نخستین شهید مدافع سلامت استان

بوشهر(پانا)_ رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با صدور پیامی شهادت اولین شهید مدافع سلامت این استان را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۷۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پی شهادت نخستین شهید مدافع سلامت استان

به گزارش پانا ، متن پیام به شرح ذیل است .

"وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ
سوره آل‌عمران، آیه ۱۶۹

شهادت همکار فرهیخته و متعهد، شهید فداکار دکتر غلامرضا فخری که در جبهه جنگ بی‌امان با ویروس منحوس کرونا تا آخرین نفس ایستاد و جنگید، برای ما دانشگاهیان علوم پزشکی استان بوشهر بسیار سخت و جانکاه است اما یاد و خاطره تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی وی در کنار سایر مدافعان سلامت مخصوصاً در نجات جان بیماران کرونایی، همواره در یادها باقی خواهد ماند.
این واقعه به همه ما آموخت که کسانی که عهد خود را با خدایشان محکم بسته‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.
اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این مدافع سلامت را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، مردم شریف استان و تمامی کارکنان حوزه سلامت کشور، تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم. دکتر سعید کشمیری رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر فروردین‌ماه ۱۳۹۹

شهید دکتر غلامرضا فخری از پزشکان متعهد و فعال و برادر شهید محمدجواد فخری از شهدای هشت سال دفاع مقدس و فرهنگی اهل شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان استان بوشهر است که به علت ابتلا به ویروس منحوس کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست و نامش به عنوان اولین شهید مدافع سلامت استان بوشهر در راه خدمت ثبت شد.

این شهید گرانقدر پس از پنج روز تحمل بیماری در روز ۲۹ فروردین به علت درگیری با بیماری کرونا در حین خدمت به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.
شهید غلامرضا متولد سال ۱۳۴۹ است که سال‌های متوالی در راه خدمت‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان در بیمارستان‌های کشور و درمان ایثارگران و آزادگان خدمت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار