پیام تسلیت معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان بوشهر به مناسبت درگذشت پدر شهیدان گرانقدر فهمیده

بوشهر (پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهردر پیامی درگذشت پدر شهیدان گرانقدر «محمدحسین و داوود فهمیده» را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۳۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان بوشهر به مناسبت  درگذشت پدر شهیدان گرانقدر فهمیده

به گزارش پانا ، متن پیام سیروس فتحی بدین شرح است : روح پدر ارجمند شهید والامقام حسین فهمیده در ماه شعبان و دوازدهم فروردین روز مانای جمهوری اسلامی آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست و درست یک ماه پس از عروج همسر گرانقدرش و مادری که در ملکوت حق آرمیده بود هر دو امشب مهمان فرزندان شهیدشان هستند.و چه سال هایی که آنان چون پدران و مادران شهدا با صبوری و مهربانی و اخلاق مداری الگویی برای مردم این سرزمین بودند و با عروجشان چون چراغی روشنگر راه آیندگان خواهند بود و بر ماست که همیشه تاریخ قدردان شوکت وعظمت و عزت راه پر فروغ آنان و فرزندان شهیدان باشیم.
آنچه از این اسوه های ماندگار خواهد ماند آرامش و امنیت و اقتداری است که در این دیار و به گستره ی تاریخ پر شکوه آن به زیبایی و درخشندگی تجلی یافته است و راز شکفتن شکوفه هایی است که بهار را مهمان این دیار عزت آفرین ساخته اند.
پدران و مادرانی و همسرانی که با کوچشان اگر چه ما را در فقر شمع وجودشان، بیشتر در حسرت و آه و فراق می گذارند اما به صفحات زرین ایثار و مقاومت وپایداری سرزمین ایران پر آوازه شوکتی مثال زدنی را هدیه می کنند.
و بر این باور یاد و نام و ایثارگری انسان های بزرگ را هیچ وقت نمی توان از اندیشه ها زدود.
این نیک مردمان، بر فراز قله های عزت و شرف و در کتاب پر افتخار تابناکی سرزمین ما و در اندیشه ی کودکان و نوجوانان و مردان و زنان ایران اسلامی اسطوره و تندیس های جاودانگی و آفتاب درخشان مهر و عطوفت خواهند ماند.
یاد و راه شهدا و پدران و مادران آسمانی گرامی باد. سیروس فتحی-دوازدهم فروردین ماه نود و نه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار