پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پی درگذشت حضرت آیت الله ایمانی

بوشهر ( پانا ) حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر با صدور پیامی درگذشت حضرت آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز را تسلیت گفتند.

کد مطلب: ۸۲۰۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پی درگذشت حضرت آیت الله ایمانی

متن پیام تسلیت حضرت آیت الله صفایی بوشهری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ»

بدینوسیله ارتحال عالم مجاهد، حضرت آیت الله حاج شیخ اسدالله ایمانی «رضوان الله تعالی علیه» نماینده گرانقدر ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه محترم شیراز را به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه»، بیت شریف آن مرحوم و مردم گرانقدر فارس و بوشهر تسلیت عرض می نمایم.

آن عالم جلیل القدر دارای سوابق روشن و انقلابی در عرصه مبارزه با رژیم استبدادی منحوس پهلوی بود و سال ها در سرنگونی آن رژیم استبدادی و تحقق انقلاب اسلامی مجاهدت نمود و با طلوع انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با تلاشی وافر و صادقانه به خدمت به آن نظام مقدس پرداخت و در مناصب ارزشمند نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه در دو استان مهم بوشهر و فارس و مجلس خبرگان منشأ خدمات ارزشمندی گردید.

حضرت ایشان همواره از حریم ولایت و آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع نمود و به خدمت به مردم عزیز با تمام توان خویش پرداخت.

اینجانب ضمن قدردانی از آن مجاهدت ها و خدمات، مجدداً از جانب خود و مردم ولایت‌مدار استان بوشهر، رحلت آن عالم جهادگر را تسلیت عرض نموده و غفران و علو درجه برای ایشان و صبر و اجر جزیل برای بیت مکرم آن مرحوم از ذات اقدس احدیت مسئلت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار