رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان:

تشکیل کمیته ایمنی مدارس

کرمان(پانا) - رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان گفت کمیته ایمنی مدارس در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان تشکیل می شود.

کد مطلب: ۱۰۳۶۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کمیته ایمنی مدارس

به گزارش اداره آموزش و پرورش کرمان، قاسم بصیری در جلسه ویدئو کنفرانس شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان با روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان، افزایش ایمنی مدارس، پیشگیری از حوادث احتمالی و بررسی اصولی سطح ایمنی مدارس در پروژه مهر را از مهمترین اهداف تشکیل این کمیته دانست.

وی بر بازدید و نظارت جدی از مدارس توسط کارکنان اداری ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان و مدیران مدارس به صورت مستمر در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

بصیری با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور تاکید کرد: ادارات آموزش و پرورش آمار دانش آموزان و معلمان مبتلا به ویروس کرونا را روزانه به اداره حراست اداره کل ارسال نمایند.

رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: استفاده از پیام رسان های خارجی در حوزه آموزش و پرورش غیر قانونی است و باید اطلاع رسانی لازم در حوزه آموزش و پرورش استان از طریق پیام رسان های داخلی صورت گیرد.

قاسم بصیری تدریس معلمان مرد را در مدارس دخترانه ممنوع دانست و تاکید کرد: انتخاب مدیران مدارس نیز باید بر اساس دستورالعمل انتصاب مدیران باشد و انتصاب مدیر مدرسه خارج از سامانه و دستورالعمل وزارتی غیر قانونی است.

وی با اشاره به نقش موثر و اثر بخش مدیر مدرسه در پیشبرد اهداف اهداف آموزش و پرورش خلاقیت، ایثارگری و فداکاری را از مهمترین خصوصیات مدیر مدرسه دانست و گفت: بعضی از مدیران مدارس در مناطق محروم استان با تهیه بسته های آموزشی و توزیع مواد بهداشتی بین دانش آموزان جلوه های ویژه معلمی را به نمایش گذاشتند.

بر پایه این گزارش، جلسه ویدئو کنفرانس شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان با روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان به منظور بررسی پیام رسان شاد( شبکه آموزش دانش آموزان) برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار