معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا جلوه های ویژه معلمی را آشکار کرد

کرمان(پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش استان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا جلوه های ویژه معلمی را در جامعه آشکار کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا جلوه های ویژه معلمی را آشکار کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حسین براهویی از معلمان به عنوان گنجینه های نهان و آشکار نظام تعلیم و تربیت نام برد و بر ایجاد مثلث معلم، خانواده و رسانه در راستای ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزش و پرورش در شرایط فعلی تأکید کرد.

وی با بیان این که اوضاع کرونا جلوه های ویژه معلمی را آشکار کرد، گفت: خوشبختانه معلمان ایثارگر و فداکار از تمامی ظرفیت های فناورانه و آموزش از راه دور برای استمرار فرآیند یاددهی و یادگیری استفاده می کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان، خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا یک پدیده جهانی است که مدارس را از لحاظ ساختار فیزیکی تعطیل کرده است ولی آموزش و فرایند یاددهی و یادگیری، روند خود را با شرایط جدید تغییر داده است.

براهویی اظهار کرد: خوشبختانه به همت معلمان دلسوز، تمامی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی، فرهنگی و تربیت بدنی مدارس در حال انجام است اما این تهدید باعث شد این فعالیت ها با استفاده از ابزارهای جدید به دانش‌آموزان انتقال یابد.

وی بررسی عدالت دیجیتالی(آموزش مجازی) در راستای ایجاد عدالت آموزشی را ضروری دانست و بر برنامه‌ریزی اصولی در راستای روند آموزش دانش آموزانی که به اینترنت و فضای مجازی دسترسی ندارند، تاکید کرد و افزود: هرگونه تصمیم گیری در خصوص تعطیلی مدارس بر عهده ستاد ملی مبارزه با کرونا است و آموزش و پرورش استان نیز برای بازگشایی مجدد مدارس تابع تصمیم این ستاد است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان از راه‌اندازی ۱۵ مدرسه مجازی در استان کرمان به منظور استمرار یادگیری و انجام فعالیت‌های آموزشی خبر داد.

براهویی از راه اندازی شبکه اجتماعی "شاد" ویژه آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این شبکه اجتماعی دانش آموزان در مرحله تکوینی است.

وی از همه فرهنگیان خواست نظرها و پیشنهادهای خود را به منظور ارتقای کیفیت شبکه شاد به اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار