در گفت‌وگو با پانا

ناصر ابراهیمی: فیفا باید درباره آینده لیگ برتر تصمیم‌گیری کند؛ آقایان پیشکسوت بس کنید، الآن وقت اتحاد است

آدمی داریم که ۴۰ سال پیش پادوی تیم فوتبال بود اما چند سال بعد مدیرعامل شد

تهران (پانا) - سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران از پیشکسوتان فوتبال ایران درخواست کرد به جای جنجال و مصاحبه علیه هم و در میان کشیدن درگذشتگان، بیش از قبل اتحاد داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
ناصر ابراهیمی: فیفا باید درباره آینده لیگ برتر تصمیم‌گیری کند؛ آقایان پیشکسوت بس کنید، الآن وقت اتحاد است

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت پیش‌آمده برای فوتبال ایران پس از شیوع کرونا ویروس و تعطیل شدن لیگ‌ها و حواشی ایجاد شده درباره ادامه مسابقات یا لغو رقابت‌ها گفت: باید منتظر ماند و دید فیفا درباره لیگ‌هایی که به این صورت وارد تعطیلات شده‌اند چه نظری خواهد داد. همه جهان درگیر کرونا شده اما در هیچ کشوری اندازه ایران در فوتبالش درباره لزوم لغو یا برگزاری مسابقات و قهرمان شدن یا نشدن تیمی حرف نمی‌زنند.

وی ادامه داد: درباره اینکه لیگ لغو شود یا نشود و اگر لغو شد تیمی قهرمان معرفی شود یا خیر، تنها باید فیفا نظر دهد و مدیران تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال نمی‌توانند تعیین تکلیف کنند که چه سیاستی در پیش‌گرفته شود. اگر اروپا تصمیم گرفت 2 ماه دیگر ادامه مسابقات را پیگیری کند، ما هم همان 2 ماه دیگر شروع کنیم. نهایت امر این است که لیگ سال آینده دیرتر آغاز می‌شود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در ادامه مباحث ایجاد شده پیرامون آینده لیگ را ناشی از ضعف مدیریت دانست و افزود: در کلیت ماجرا ایراد به ضعف مدیریت برمی‌گردد. ما هنوز تکلیفمان مشخص نیست که قرار است ورزش‌مان دولتی باشد یا خصوصی؟ همین بلاتکلیفی باعث می‌شود در پرسپولیس و استقلال مدیر 3 ماهه داشته باشیم یا افرادی مدیر شوند که اصلاً ربطی به فوتبال ندارند. آدمی را داریم که 40 سال پیش پادو بود، اطراف تیم کیف و ساک جابجا می‌کرد اما چند سال بعد مدیر شد. محمد حسن انصاری‌فرد را بعد از 15 سال به پرسپولیس آوردند اما این‌طور از باشگاه جدا شد. 20 سال پیش در دیداری که با پیتر ولاپان داشتم به من گفت علت این همه تغییر در مدیریت چیست؟

ابراهیمی افزود: هر مدیرعاملی که روی کار می‌آید فکر این است که چطور قهرمان شود تا همه بگویند در دوران فلانی تیم قهرمان شد. تمام فکر و ذکر مدیر نتیجه گرفتن می‌شود. در نتیجه وقتی مدیر نتیجه محور باشد پایه‌ها و تیم‌های پایه فراموش می‌شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به درگیری‌های لفظی اخیر بین برخی پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال و مباحث مطرح‌شده درباره مرحوم همایون بهزادی گفت: واقعاً این رفتارها زشت و زننده است، این چه معنی دارد که گذشته فردی و یا حتی وضعیت کاری فعلی‌اش را به راست یا دروغ منتشر کنند؟ افرادی که طی چند وقت اخیر از هر دو تیم پرسپولیس و استقلال بر علیه هم مصاحبه کردند اکثراً هم تیمی‌های من در شاهین و تاج بودند و این رفتار از آن‌ها واقعاً جای تعجب دارد.

وی ادامه داد: وقتی ما به شخصیت خودمان و دوستانی که از بین ما رفته‌اند احترام نگذاریم از غریبه باید چه انتظاری داشت؟ مردم این رفتارها را که می‌بینند می‌گویند این‌ها که پیشکسوت هستند این‌طور با هم مشکل دارند وای به حال جوان‌هایی که الآن بازی می‌کنند. آقایان پیشکسوت بس کنید، الآن وقت اتحاد است نه اینکه ارزش یکدیگر را پایین بیاوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار