پرسپولیس با ارزش‌ترین تیم فوتبال ایران شد؛ جایگاه عجیب برای تراکتور با خریدهای کهکشانی

تهران (پانا) - براساس ارزش‌گذاری معتبرترین سایت نقل و انتقالات فوتبال جهان، پرسپولیس به عنوان با ارزش‌ترین تیم فوتبال ایران معرفی شد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس با ارزش‌ترین تیم فوتبال ایران شد؛ جایگاه عجیب برای تراکتور با خریدهای کهکشانی

سایت ترانسفر مارکت که معتبرترین سایت در زمینه نقل و انتقالات و ارزش‌گذاری روی بازیکنان شاغل در فوتبال محسوب می‌شود، جدیدترین به روز رسانی خود درباره لیگ برتر را منتشر کرد.

براساس اعلام این سایت معتبر، در جدول با ارزش‌ترین تیم‌ها پرسپولیس قهرمان 3 دوره متوالی لیگ برتر ایران و شانس اول قهرمانی در این فصل، با اقتدار و با رقم 13 میلیون و 900 هزار یورو به عنوان با ارزش‌ترین تیم فوتبال ایران معرفی شد.

در این جدول استقلال تهران رقیب سنتی پرسپولیس، با ارزش 12 میلیون و 43 هزار یورو در رده دوم قرار گرفته است و سپاهان با 10 میلیون و 680 هزار یورو در رده سوم ایستاد است.

نکته جالب توجه در این لیست به رده چهارم برمی‌گردد که ذوب آهن اصفهان که اوضاع خوبی در لیگ برتر ندارد جایگاه چهارم را با ارزش 8 میلیون و 250 هزار یورو در اختیار دارد و فولاد خوزستان پس از این تیم با ارزش 8 میلیون و 50 هزار یورو در رده پنجم قرار گرفته است.

اما تراکتور تبریز که تیم کهکشانی فوتبال ایران محسوب می‌شود و طی 2 فصل گذشته خریدهای نجومی را انجام داده، جایگاهی در بین تیم‌های برتر با ارزش ندارد و با ارزش 7 میلیون و 550 هزار یورو در رده ششم ایستاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار