استاندار: مدیریت کرونا در مازندران با جدیت ادامه دارد

ساری (پانا) - استاندار مازندران تأکید کرد که تلاش برای مدیریت کرونا در مازندران با جدیت ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار: مدیریت کرونا در مازندران با جدیت ادامه دارد

به گزارش استاندرای مازندران، احمد حسین‌زادگان در نشست مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی از همراهی نمایندگان استان در ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا قدردانی کرد و گفت: «مشارکت و همدلی نمایندگان استان برای توسعه استان و پیگیری ملی، پشتوانه ارزشمندی برای استانداری مازندران بوده است.»

او با بیان اینکه مازندران جزو اولین استان‌های کشور بود که درگیر کرونا شد، ادامه داد: « این در حالی بود که کشور و استان هنوز آمادگی مقابله را نداشت. در مدیریت کرونا علاوه بر مدیریت مراکز درمانی و آمادگی بیمارستانی، تلاش کردیم تا زنجیره انتقال را کم کنیم.»

حسین‌زادگان ضمن اشاره به اینکه فرآیند مبتلایان به کرونا در استان روند کاهشی دارد و میزان بستری ها کم شده است، تأکید کرد که این موضوع به معنی پایان کرونا نیست و مدیریت برای مهار این بیماری همچنان با جدیت باید دنبال شود.

استاندار یادآور شد که با وجود وابستگی اقتصاد استان به گردشگری با همراهی مردم مانع سفر و اقامت شدیم و ثبات ایجاد شده را منوط به صورت رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برشمرد.

او از نمایندگان مجلس خواست تا روند تصویب منطقه آزاد در مازندران را شتاب بخشند تا مردم استان هرچه زودتر از این مزیت بهره مند شوند.

حسین‌زادگان با تبریک به نمایندگان منتخب، اعلام کرد که به زودی در نشستی مشترک با نمایندگان منتخب به بررسی الویت‌های توسعه استان خواهیم پرداخت.

قدردانی نمایندگان مازندران از تلاش های استاندار در مقابله با شیوع کرونا

نمایندگان استان مازندران در این نشست ضمن قدردانی از تلاش استاندار مازندران برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، مدیریت ستاد کرونا استان و بهره گیری از ظرفیت های جهادی و مردمی را ارزشمند عنوان کردند.

آنان خواستار حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده و اختصاص اعتبارات ملی به این مهم را از سوی دولت شدند.

علی محمد شاعری، دبیر مجمع نمایندگان استان ضمن قدردانی ازهمت مردم و مسئولان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خواستار تداوم این همدلی برای حفظ محیط زیست شد و گفت: «کرونا محصول بی توجهی و بی مهری به طبیعت و محیط زیست است و باید یاد بگیریم در ابعاد جهانی به طبیعت احترام بگذاریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار