استاندار مازندران: ۱۰ میلیارد تومان برای تأمین کیت تشخیص کرونا لازم است

ساری (پانا) - استاندار مازندران اعلام کرد که برای افزایش تولید کیت‌های تشخیص بیماری کرونا نیاز به اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان وجود دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار مازندران: ۱۰ میلیارد تومان برای  تأمین کیت تشخیص کرونا لازم است

به گزارش استانداری مازندران، احمد حسین‌زادگان در جلسه ویدئوکنفرانسی وزیر ارتباطات با ستاد مقابله با کرونای مازندران با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده برای مبارزه با ویروس کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان، گفت: «۶۷ نقطه در استان مازندران برای ورود به استان و تردد بین شهری کنترل می‌شود.»‎

او اعلام کرد که مصرف سوخت نسبت به روزهای گذشته در حدود ۳۵ درصد کاهش داشته است.

حسین‌زادگان همچنین اشاره کرد که ۷۶ درصد ورود و ۷۳ درصد خروج از استان نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

طبق گزارش استاندار مازندران، در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در حدود ۶۰ وسیله نقیله جریمه نقدی شدند و همچنین ۱۵۸ واحد صنفی نیز پلمپ شده که نسبت به میزان واحدهای صنفی استان مازندران عدد ناچیزی است.

حسین‌زادگان اعلام کرد که برای افزایش تولید کیت‌های تشخیص بیماری کرونا نیاز به اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان وجود دارد تا بتوانیم از افراد بیشتر مشکوک به کرونا تست این بیماری را انجام دهیم.

مقام عالی دولت در مازندران گفت: «حدود ۲۵۰ تخت مجهز در سطح استان وجود دارد که تاکنون در حدود ۲۰۰ تخت اشغال شده و با تجهیز این ۵۰ تخت نیازهای روزهای آینده برای بستری بیماران کرونایی نیز تامین می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار