معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران :

تولید مواد ضد عفونی کننده توسط پژوهش سرای دانش آموزی دخترانه فرهنگ ورامین

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از تولید مواد ضد عفونی کننده توسط پژوهش سرای دانش آموزی دخترانه فرهنگ ورامین خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تولید مواد ضد عفونی کننده توسط پژوهش سرای دانش آموزی دخترانه فرهنگ ورامین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان‌تهران، میر رضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به شرایط پیش آمده به واسطه شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: با توجه به تعطیلی مدارس، پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی استان در زمینه توسعه فعالیت های علمی و پژوهشی خود اقدام به تامین امکانات بهداشتی مورد نیاز در مبارزه با این ویروس کردند.

او در ادامه با اشاره به فراخوان های علمی دانش‌آموزی در این زمینه تاکید کرد: در این راستا پژوهش‌سرای دخترانه فرهنگ ورامین در فروردین‌99 با ارسال فراخوانی تحت عنوان‌ تولید مواد ضد عفونی فعالیت علمی‌ و پژوهشی خوبی را در این زمینه آغاز کرد.

شفیع پور تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و دعوت از کارشناسان، همکاران شیمی و اولیائی که در زمینه تهیه مواد ضدعفونی فرمول ثبت شده از طریق وزارت بهداشت و گواهی ثبت اختراع داشتند، توانستند زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح به مقدار زیادی مواد ضدعفونی تولید کرده و به مناطق محروم ارسال نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار